vozni nered

Ima li ZET lijeka za liniju 268?

autobus 268
Davor Višnjić/PIXSELL
06.07.2017.
u 09:18

Iz prijevozničke tvrtke osuđuju incident te su pokrenuli postupak utvrđivanja odgovornosti zaposlenika, a građani se pitaju kada će ta linija postati normalna

Na kojoj liniji vozila redovito kasne? – 268. U kojim autobusima su uobičajene svađe između putnika i vozača? – 268. U kojem je autobusu počinjeno čak i ubojstvo zbog karte? – 268. Na vozače koje linije se putnici redovito žale da razgovaraju na mobitel, da puštaju članove obitelji u vozilo bez karte i da odbijaju stati na stanicama? – 268. Iako je statistički gotovo nemoguće da se u metropoli s više od 150 autobusnih linija većina incidenata događa baš na “toj jednoj“, kada stigne loša vijest iz ZET-a, gotovo je sigurno da je u nju upletena i “linija iz pakla – 268“.

Oštre osude napada

Najnoviji sramotni slučaj ekskluzivno je zabilježio Večernji list čiji je urednik svjedočio napadu otpravnika ZET-a na putnika. Drvenom je letvom nasrnuo na njega nakon što je ovaj pitao zašto autobus kasni 40 minuta. Reakcije nakon objave informacije o ovom slučaju se ne stišavaju, a u redakciju Večernjeg lista javio se niz ljutitih čitatelja koji su odlučili podijeliti svoje loše iskustvo.

autobus 268
1/12

– Autobusi u smjeru Velike Gorice redovito preskaču jedan, dva ili čak tri termina u voznom redu. Čeka ih se i po sat vremena, a najgore je što ih onda dođe nekoliko odjednom – požalila se nezadovoljna putnica koja je primijetila kako se vozni red posebno krši zadnjih nekoliko mjeseci, otkako je uvedena karta od četiri kune.

– Možda je to cilj ZET-a, da putnici čekaju toliko da im istekne karta od 30 minuta – zaključila je čitateljica u jednom od bijesnih komentara dok se u ostalima može pročitati kako po putnicima kaplje ulje, u vozilima ne radi klima, vozači su bezobrazni i agresivni...

– Treba priznati da na nekim linijama sve funkcionira i da ima pristojnih vozača koji pomažu putnicima, recimo majkama s djecom kada treba unijeti kolica, ali činjenica je da je ova linija uistinu katastrofa – zaključio je pak putnik koji se svaki dan vozi na toj relaciji. Zadnji slučaj napada posebno je oštro osuđen, a na njega su reagirali iz ZET-a.

– Najoštrije osuđujemo bilo kakva odstupanja naših djelatnika od profesionalnih normi, etičkih ili socijalnih načela. Odmah smo pokrenuli interni postupak utvrđivanja svih okolnosti te prije njegova dovršetka ne možemo prejudicirati krivnju – poručili su.

Bolja bi bila željeznica

Kada će se i hoće li se tenzije u ukletom autobusu smiriti, teško je reći, no stručnjaci tvrde da je teško da se gužve smanje i vozni red stabilizira sve dok je autobusa jer oni nisu dobro rješenje.

– Na tako dugim međugradskim linijama trebala bi postojati željeznica na koju smo mi zaboravili – rekao je prometni stručnjak Ivan Dadić te dodao kako bi situaciju ipak moglo poboljšati da autobus koji vozi u Veliku Goricu ne staje na toliko stanica u Zagrebu, nego da vozi direktno u Goricu, a da se za zagrebačko područje uvede nova linija.

3.3. 2015.  Vozač je izašao iz autobusa i nije htio krenuti jer je dvoje putnika u vozilo ušlo sa sadnicama cvijeća     

5.7.2016.  Autobus se zabio u ogradu kod Paromlina, a bilo je i slučaja naglog kočenja s ozljedama, otkazivanja kočnica...     

21.12. 2017. Autobus se počeo dimiti zbog kvara na kočionim oblogama nakon čega su putnici istrčali iz vozila     

16.4. 2017.  Na sam Uskrs Antu Škembera (29) suputnik iz autobusa ubio je ubodom noža nakon što je ovaj odbio platiti kartu    

30.5.2017.   Svađe i psovke su stalne, pa je tako nedavno vozač majci s djetetom rekao “Seljanko, imaš dijete, a nemaš za kartu!“      

Komentara 23

TA
taxiico
09:37 06.07.2017.

a ti stela kakva si ti na svom poslu? baš tvoj rad i uporno pljuvanje bez ispitanih i provjerenih činjenica po cijelom ZETu je ne noćna već svakojutarnja mora.

KA
kacavenda
11:27 06.07.2017.

A nisu ni putnici med i mlijeko

DU
Deleted user
12:11 06.07.2017.

Zbilja ne razumijem čemu galama na ZET zbog kašnjenja autobusa. Svi se trebaju obratiti bandiću. Jer kad izgradi ceste koje su već projektirane, pa se razdvoje autobusni i automobolski prijevoz, autobusi će stizati po voznom redu. Žute su linije većinom ukinute. pa kakvu gužvu naprave ostala vozila, takva je gužva i za autobuse!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije