STRATEŠKI PROJEKT

Zagreb gradi novu tramvajsku prugu. Grad objavio sve detalje

Zagreb: Pljusak prije svitanja dočekao Zagrepčane koji su krenuli na posao
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
1/2
04.11.2024.
u 14:05

Grad Zagreb danas je uputio u prethodno savjetovanje predmet nabave za gradnju nove pruge procijenjene vrijednosti 48 milijuna eura, s rokom izvršenja od 24 mjeseca od uvođenja u posao

Nakon dugog niza godina tijekom kojih u Zagrebu nije izgrađen ni metar nove tramvajske pruge, uz izgradnju pruge na Sarajevskoj cesti koja je pokrenuta prije desetak dana, danas je pokrenuta i realizacija izgradnje tramvajske pruge na Heinzelovoj ulici od Ulice kralja Zvonimira do okretišta na Savišću, objavio je Grad Zagreb.

Grad Zagreb danas je uputio u prethodno savjetovanje predmet nabave za gradnju nove pruge, procijenjene vrijednosti 48 milijuna eura, s rokom izvršenja od 24 mjeseca od uvođenja u posao. "Grad Zagreb ulaže golema sredstva u prometnu infrastrukturu u Zagrebu, što se odnosi na obnovu voznog parka ZET-a, izgradnju novih trasa tramvajskih pruga i obnovu postojećih, kao i u izgradnju novih cestovnih koridora poput produžene Branimirove i Kolakove, Sarajevske, Medpotoka, Jarunskog
mosta i Šarengradske", rekao je gradonačelnik Tomislav Tomašević.

Iz Grada Zagreba podsjećaju da su u travnju započeli izgradnju novog centra Paromlin, u srpnju obnovu Doma sportova i izgradnju bazena u Španskom, dok je u listopadu započela izgradnja nove Sarajevske ceste. "Zajedno s početkom izgradnje tramvajske pruge po Heinzelovoj, sada je u realizaciji pet od osam strateških projekata čiju je izgradnju gradonačelnik Tomašević obećao pokrenuti u prvom mandatu", stoji u priopćenju Grada Zagreba.

Ovim projektom predviđena je izgradnja dvokolosječne tramvajske pruge s kontaktnom mrežom u središnjem zelenom pojasu prometnica – Heinzelove i Radničke ceste u dužini približno 3700 m te ispravljačke stanice za potrebe napajanja nove tramvajske pruge. 

VEZANI ČLANCI:

Nadalje, projektom su planirana nova rješenja pričvršćenja kolosijeka s jednostavnom i brzom ugradnjom, većom trajnošću, manjom vrijednošću ekvivalentne razine buke, što u konačnici rezultira i jednostavnijim i ekonomičnijim održavanjem. Predviđena je i rekonstrukcija kolektora kanalizacije koji su građeni između 1920. i 1950. godine te ih je nužno rekonstruirati prije izgradnje tramvajske pruge.

FOTO Bolni prizori: Ulice blatnjave, ljudi bez vode i struje, još se uvijek traže žrtve razornih poplava

Zagreb: Pljusak prije svitanja dočekao Zagrepčane koji su krenuli na posao
1/17

Komentara 13

EJ
ejStef
14:51 04.11.2024.

Eh, to će biti kao i sve ostalo sada pred izbore. Otvori se gradilište, zatvore ceste, a onda sve zjapi prazno, nigdje nikog.

Avatar antikomunist7
antikomunist7
14:58 04.11.2024.

Predizborni trik pretvoren u besplatnu predizbornu reklamu. Nista vise od toga. Zagreb nikada nije bio prljaviji grad nego je to danas u vladivini (ne)Mozemo jer neznamo.

Avatar antikomunist7
antikomunist7
15:19 04.11.2024.

Hoce li se uskoro na Sljemenu poceti graditi trajktna luka?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije