promocija metropole

Zagrebački se Advent predstavlja na svjetskoj izložbi u Dubaiju

Zagreb: Umjesto popularnog klizališta na Tomislavcu stoje samo siluete postavljene na travnjaku
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
1/4
07.12.2021.
u 15:30

Posjetitelji mogu uz pomoć pametnih mobitela i aplikacije Equinox XR, potražiti prepoznatljive Virtualne igračke

Turistička zajednica postavljanjem glavnih motiva ovogodišnjeg Adventa Zagreb na lokacije svjetske izložbe EXPO 2020 Dubai, donosi, kako kažu, novu dimenziju u komunikaciji i promociji ovog najznačajnijeg turističkog proizvoda. Igračke koje se u virtualnoj stvarnosti (AR) nalaze na 10 lokacija u centru metropole, sada se, uoči i za vrijeme Božićnog tjedna, koji se održava od 20. do 28. prosinca na EXPO-u, nalaze i na pet lokacija EXPO Dubai, kao i u samom Hrvatskom paviljonu.

Posjetitelji mogu, tako, uz pomoć pametnih mobitela i aplikacije Equinox XR, potražiti prepoznatljive Virtualne igračke te ih ponijeti sa sobom i samostalno postaviti na bilo koju drugu lokaciju na svijetu ili podijeliti na društvenim mrežama. Osim igračaka, u večernjim satima, prikazuju se adventske svjetlosne projekcije na najfrekventnijim lokacijama EXPO-a, kao i promotivni film Adventa Zagreb.

Dodatno, u Hrvatskom paviljonu izložena je i haljina Bow zagrebačke dizajnerske kuće Krie Design koja je 2018. godine dobila  poziv za nastup na Arab Fashion Weeku, kao jedini modni brend iz Hrvatske. To je bila posebna čast za dizajnericu, Kristinu Burju.

„Krie Design te je godine nastupio kao prvi „sustainable” brand na Arab Fashion Weeku, na kojem sudjeluje sve do danas. Krie kolekcija oduševila je tamošnje ljubiteljice mode, a crvenu Bow haljinu s mašnom odabrala je poznata arapska glumica Mayssa Maghrebi, kao i njezina kolegica, glumica Cynthia Samuel. Mnogi arapski mediji raspisali su se o ovoj haljini koju su nosile dvije tako poznate osobe te mi je izuzetno drago da je sada izložena u Hrvatskom paviljonu u sklopu svjetske izložbe EXPO", navodi.

Direktorica TZGZ, Martina Bienenfeld, poručuje kako je tehnologija proširene stvarnosti omogućila da na EXPO-u, na interaktivan, ali i održiv način, se predstavi Advent Zagreb kao najznačajniji turistički proizvod. 

"Naime, AR smisleno obogaćuje fizički prostor, bez ikakvih intervencija, što je u duhu slogana ove najveće svjetske izložbe „Povezivanje umova, stvaranje budućnosti“. Jednako tako i svjetlosne projekcije kojima promoviramo Advent, doprinose prezentaciji na održiv i odgovoran način, a to zaokružuje Krie Design čiji je cjelokupni koncept baziran na primjeni ekološki odgovornih materijala", ističe.

Podsjećamo, svjetska izložba Expo 2020 u Dubaiju traje do 31. ožujka, a očekuje se kako će ovo biti jedna od najposjećenijih svjetskih izložbi. Okupit će više od 25 milijuna posjetitelja iz više od 190 zemalja svijeta, što uključuje tržišta Afrike, Azije, Europe, Amerike, koji čine ukupno 3,2 milijarde potrošača.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije