Osim vrlo vjerojatnih otkaza za vozače koji su se u utorak sudarili na Remetinečkoj cesti, istraga se širi i na odgovorne za vozne redove te djelatnike Centra za nadzor prometa - rekao je Dubravko Baričević, zamjenik direktora ZET-a. On smatra kako sustav dojavljivanja nije funkcionirao te da se nesreću pokušavalo predstaviti kao malu prometnu nesreću, što ona nije bila.
Stegovne mjere
Kako doznajemo, oštrije sankcije prijete petorici ili šestorici zaposlenika ZET-a, dok će se stegovne mjere provesti nad njih ukupno desetak. Šteta koju su prouzročili vozači vlastitom nepažnjom nadmašila je milijun kuna, a vozači su trenutačno suspendirani te neće dobivati plaću sve dok se slučaj ne riješi.
Vozač ZET-a koji je izazvao lančani sudar udarivši u zaustavljeno vozilo kolege već 13 godina vozi gradske autobuse, ali ovo mu nije bila prva nesreća. Prije nekog vremena, kako doznajemo, prouzročio je manju štetu na svom vozilu sudarivši se s kolegom na poligonu.
– Nitko ne brani vozače i jasno je da su pogriješili i da će morati snositi posljedice – rekao je Baričević.
Kako bi poboljšao svoj javni rejting, ZET kreće inovacijskim ofenzivama. To će obuhvatiti modernizaciju sustava informiranja, prilagođavanje stajališta osobama s invaliditetom te uvođenje web planera koji će osvanuti na službenim stranicama za nekoliko mjeseci.
Loše rezultate u međunarodnoj usporedbi Baričević ocjenjuje preuveličanim te napominje kako “realno nije moglo biti bolje”. “Zagreb ima dva javna prijevoza, a drugi veliki gradovi u Europi imaju između tri i sedam”, kaže zamjenik direktora.
O posljednjoj aferi i preplaćenim autobusima kaže da je riječ o iskrivljenoj medijskoj slici.
Istraga institucija
- Vozila su opremljena suvremenom tehnologijom i motorizacijom koje vozila nabavljena u Osijeku i Dubrovniku nemaju. Također je u cijenu uključeno i održavanje i osiguranje na osam godina, što je znatno rasterećenje kada se uzme u obzir da 240 autobusa sami moramo servisirati i snositi sve popratne troškove. Ali, dapače, neka institucije istraže postoje li propusti - zaključio je drugi čovjek ZET-a.
Zbog lančanog sudara čak šestorici Zetovaca prijeti otkaz
Kako doznajemo, oštrije sankcije prijete petorici ili šestorici zaposlenika ZET-a, dok će se stegovne mjere provesti nad njih ukupno desetak.
Komentara 6
- Vozila su opremljena suvremenom tehnologijom i motorizacijom koje vozila nabavljena u Osijeku i Dubrovniku nemaju. Zbog toga vozila u Osijeku i Dubrovniku voze putnike, a u Zagrebu vozni red. Kakve veze imaju vozni redovi s činjenicomda su vozači dvajuu autobusa bili preblizu i da nisu pratili promet ispred sebe? Koliko bi onda sudara trebalo biti u Držićevoj gdje iz autobusnog kolodvora izlazi po pet šest autobusa u isto vrijeme, puni sat, pola sata. Kome žele ovi dotepenci mazati oči? Nije ZET od jučer u Zagrebu pa da dotepenci krivnju mogu prebacivati na vozni red.
Stvarno oštre kazne za radnike, a za lopine u vrhu tvrtki sankcije nikakve.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Vrlo malo ima ZET-ovih vozača koji voze putnike, a ne krumpire, ali pošteno govoreći, zar im je potrebno u ovoj situaciji dati otkaze? Onaj Mravak u HEP-u prouzroči štetu od par stotina milijuna kuna pa ne dobije otkaz, da ne nabrajam još... Nijedan od ZET-ovih direktora nije dobio otkaz, nego su smijenjeni, a to znači da su negdje na nekoj novoj dužnosti.