Nekoliko tjedana nakon što je u blizini trgovačkog centra Supernova pala ograda nadvožnjaka na željezničku prugu, Grad Zagreb započeo je s radovima sanacije. Riječ je, objasnili su sredinom veljače, o radovima održavanja gornjeg stroja i opreme nadvožnjaka Avenije Većeslava Holjevca.
I od tada ne prestaju ogromne gužve u cijelom Buzinu, ali i šire, s obzirom na to da je zbog radova zauzet jedan prometni trak. Kolone i "gmizanje" prema odredištu svako su jutro i poslijepodne postala su normalna stvar za one koji putuju za Buzin i Veliku Goricu ili obratno, a problemi su i u javnom prijevozu. Autobusi iz smjera Velike Gorice, naime, zbog ovih radova često kasne pa se zna dogoditi da se polasci potpuno preskoče.
Sve to, naravno, frustrira putnike kako javnog tako i cestovnog prijevoza. Nažalost, kraj radova još nije blizu. Prema informacijama iz Grada, na sanaciji bi se trebalo raditi do druge polovice svibnja, a zasad se računa na 21. svibnja kao posljednji dan radova. Hoće li to na kraju biti tako ili će doći do produljenja, tek ćemo vidjeti.
U Hrvatskoj ima jedan veliki problem koji se tiče radova na prometnicama. Načelno nitko nije protiv radova i raznih obnova prometnica, ali problem je vremenski rok izvođenja radova. Često se radi oi vrlo važnim prometnicama ali vrlo često i neodgovorno prema korisanicima. Zašto se probijaju rokovi obnove a vremenski uvjeti nisu mogli izazvati kašnjenja. Često se uzimaju izvođači koje obično angažira lokalna zajednica a ti izvođači nemaju adekvatnu i kvalitetnu operativnu tehniku, nestručne ljude, rade na više lokacija pa na započetim radovima nema nastavka radova, prometnice obilježe znakovljem pa se vozači snalaze i probijaju kao na slalomu, opasnosti su neadekvatno obilježene i predstavljaju ozbiljan problem, strojevi danima stoje na mjestu izvođenja radova i da ne nabrajam dalje, poput jednosmjenskog rada itd. Ako se izvode radovi, naročito na važnim i prometnim lokacijama, onda se radovi ne smiju prekidati dok se ne završe a to znači minimalno u dvije smjene a po potrebi i noćna za one poslove koji se mogu obaviti uz rasvjetu. Ako nema neprekidnog rada (osim jake kiše, snijega i sl), onda znači da negdje nešto nije osigurano ili financijski ili materijalno, a za to bi trebao netko odgovarati. Neću isticati asfaltiranje, pa slijedei dan ili nakon nekoliko dana rezanje asfalta zbog nekih priključaka, kanalizacije, struje ili sl, jer izbjegavaju bušenja ispod ceste, a za rezanje novoga asfalta nitko ne završi u zatvoru i od nove ulice napravi sramotu.