Novi sukob

ZET i ZGparking za park&ride kartu traže 515 kn, Grad ih odbio

'22.04.2011., Zagreb - Guzva na cesti na krizanju Slavonske avenije i Avenije Veceslava Holjevca.  Photo: Marko Lukunic/PIXSELL'
Foto: 'Marko Lukunic/PIXSELL'
1/3
01.06.2011.
u 20:00

Direktor Zagrebparkinga tvrdi kako voditelj ZET-a nije bio pozvan na sastanak te da nisu o tome trebali ni razgovarati

Park&ride sustav koji bi trebao smanjiti broj vozila u centru grada mogao bi propasti zbog neslaganja Grada, ZET-a i Zagrebparkinga oko cijene!

Naime, kako nam je rekao Mijo Bezer, zadužen za promet u Zagrebu, Ured za promet traži da cijena za parkiranje i vožnju javnim gradskim prijevozom bude manja od 300 kuna, dok Holdingove podružnice smatraju da bi mjesečna karta trebala biti 515 kuna!

Javni interes

– Cijena koju oni traže nije pristupačna za građane. Do srijede se trebaju dogovoriti. Ako to ne učine, ja ću organizirati sastanak na višem nivou – rekao je Bezer, koji apelira na ZET i Zagrebparking da konačno shvate svoju odgovornost. Zaprijetio je da će, bude li to potrebno, cijenu "progurati" preko Skupštine.

– Smatram da je potrebno da sjednemo s Baričevićem (direktor ZET-a) i da mu ponovno objasnimo po čemu se park&ride u svijetu isplati. Iz ZET-a su rekli da je mjesečna karta 290 kuna, a toliko traže i za park&ride, no smatram da je količina korištenja park&ridea daleko manja nego što je to ZET ukalkulirao u ovu cijenu – ističe Bezer. Zagrebparking, dodao je prvi čovjek parkinga, smatra da njihov dio mjesečne karte stoji oko 225 kuna, što bi zajedno sa ZET-ovim pokazom bilo 515 kuna.

Podružnicama je postavio ultimatum: "Ako se do srijede ne dogovore, mi možemo izaći prijedlogom prema gradonačelniku, a on prema Skupštini koja donosi odluku. Pa tko ih subvencionira – mi – Grad je stopostotni vlasnik".

Odluka sljedeći tjedan

Direktor Zagrebparkinga bio je zatečen stavovima Bezera.

– Kako je on došao do te cijene? Neka mi to elaborira. To nije cijena koju sam ja predložio (predložio je oko 200 kuna na mjesec op.a.). Baričević nije bio pozvan na sastanak te sam napomenuo da nije moguće da o tome razgovaramo kad treća strana nije prisutna. Pitanje jest, ako je ZET-ov pokaz 290 kuna, kako onda karta može stajati 300 kuna? Možda nismo trebali o tome razgovarati. Holding ionako nije izišao sa službenim stavom o tome. Sljedeći tjedan ćemo razgovarati konkretno – uzvratio je Robert Mišeta.

Podsjetimo, park&ride parkirališta bi se gradila na Velesajmu, kod maksimirskog stadiona, Trgu Francuske Republike, okretištima Prečko i Dubrava te u Vrapču.

 

>>>>>>>Gornji Grad nulta zona parkiranja, cijena sata 10 kuna<<<<<<<

Ključne riječi

Komentara 5

MI
Milkica
00:02 02.06.2011.

Park&Ride...??? Pa gdje mi to živimo, kojim jezikom govorimo? A sve velik Hrvat do velikog Hrvata.

OV
over
13:19 02.06.2011.

to ti je hrvatska skracenica od parkiraj & ridaj :)

TW
twonker
12:35 04.06.2011.

Ma zamisli ti problema da li se zove Park&Ride i naziv nije je na čistom, izvornom, korienskom hrvatskom jeziku?!?! Može biti i na finskom ako će riješiti problem ovog nevjerojatnog prometa u Zagrebu. Netko od dinamične trojke bi mogao koji put otići na posao autobusom pa onda presjesti na tramvaj i voziti se na posao oko sat vremena stisnut kao sardina. Ili sjesti u auto SVAKI DAN kružiti po centru grada u potrazi za parking, kasniti na posao i kombinirati produživanje parkinga sa autopraonicama, ilegalnim parkingom i paukom. Alternativa je prisiliti poslodavca da se iseli iz centra grada ili jednostavno.. iz Zagreba.. Jer očigledno građani nisu dobrodošli u vlastitom gradu... Inače u javno dostupnoj garaži u privatnom vlasništvu moguće je parkirati svaki radni dan od 08-18h po cijeni nekih 20 kuna više od predložene stoga sve pohvale trojci koja živi u balonu i nema nikakvog dodira sa stvarnošću na njihovoj stručnosti. Bravo!!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije