Nema vozne papire

ZET-ova uspinjača već sedam mjeseci vozi bez dozvole

uspinjaca
Patrik Macek/PIXSELL
Autor
Mateja Šobak/VLM
12.03.2012.
u 08:40

Kabine gornjogradske uspinjače tijekom jedne godine, u vožnjama koje traju 64 sekunde, naprave čak 4000 kilometara te prevezu oko 675.000 putnika, među kojima i brojne turiste.

Od kolovoza prošle godine uspinjača Zagrebačkog električnog tramvaja na Gornjem gradu prometuje bez dozvole za rad!

Iako se bez valjanog dopuštenja resornog ministarstva putnici ne bi smjeli prevoziti, to se ipak redovito događa po cijeni od pet kuna za jednu vožnju, iznosu koji jedini u posljednjim ZET-ovim poskupljenjima ipak nije “išao gore”. Iz Stručne službe ZET-a poručuju, međutim, kako prate modifikacije zakonskih akata pa tako i one koji se odnose na izdavanje različitih dozvola.

Svake godine nova

– U konkretnom slučaju promjena uvjeta za rad uspinjače tema je dijaloga s resornim ministarstvom – poručuju iz ZET-a.

Iako u više od jednog stoljeća vožnje, otkako je uspinjača u funkciji, nije bilo nijedne nesreće, nužno je svake godine dobiti novu dozvolu od odgovarajućega državnog tijela, a to je u ovom slučaju Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture.

Iz njega, pak, stiže odgovor da je to što uspinjača nema dozvolu isključivo krivica – ZET-a!

– Sredinom 2011. godine obavljen je stručno-tehnički pregled uspinjače u Zagrebu, kojim je utvrđeno da uspinjača omogućava siguran prijevoz osoba. Od Zagrebačkog holdinga i ZET-a zatražena je dodatna dokumentacija kako bi se moglo izdati odobrenje za rad.

– Po dostavi tražene dokumentacije bit će ispunjeni svi formalni uvjeti za izdavanje odobrenja – objašnjavaju iz ministarstva.

Gdje zapinje

O kakvoj je dokumentaciji točno riječ te zašto ZET s njenom dostavom “zapinje” gotovo cijelu godinu, pogotovu stoga što je uspinjača prošla i tehnički pregled, nažalost, ostaje nepoznanica.

Kabine gornjogradske uspinjače tijekom jedne godine, u vožnjama koje traju 64 sekunde, naprave čak 4000 kilometara te prevezu oko 675.000 putnika, među kojima i brojne turiste.

Zbog niske stope nesreća, statistički gledano, uspinjača slovi kao najsigurnije prijevozno sredstvo u Hrvatskoj, a budući da je do danas u cijelosti zadržalo prvobitni vanjski izgled i konstrukciju koju su mu graditelji oblikovali 1890. godine, ovo prijevozno sredstvo zakonski je zaštićeno kao spomenik kulture.

Ključne riječi

Komentara 5

AG
Agramer198
10:50 12.03.2012.

Ajme meni koji kre.teni, strašno...

MO
mojzagi
12:00 12.03.2012.

Pa dobro pitam se gdje je taj nas gradonacelnik, sad kad ga grad treba nema ga hoce li nam netko i to unistiti, taj nas simbol grada i da se nitko ne brine to je ne samo cudno nego ii sumnjivo. Ta jedina recimo stambilja naseg Zagreba mora ostati i zato svi Zagrebcani na barikade, isto i za Sljemensku uspinjacu.

JA
Jaksa123
13:18 12.03.2012.

Nasa birokracija...tehnicki pregled (to razumijem), ali dokumentaciju... (bas me interesira kakve gluposti treba predati svake godine). mojzagi - tvoje pitanje je dobro samo ako si zivio(la) pod nekim kamenom zadnjih nekoliko godina. Uspinjaca (koja spada pod ZET) je pod Holdingomm koji je defakto razvlastio Bandica (ne da je on ista bolji od njih).

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije