promjena načina

ZET staje nakraj dijeljenju karte inovacijama u plaćanju SMS-om

'05.03.2012., Zagreb - Kontrolorke Zet-a Sanja, Anamarija i Mila u lovu na svercere.  Photo: Jurica Galoic/PIXSELL'
Jurica Galoić/PIXSELL
01.11.2012.
u 12:00

Moći će se kupiti karta za više ljudi 
i za više zona s jednog mobitela, a kontrolor će moći vidjeti i je li putnik kupio kartu u vozilu u kojem se vozi

Bez obzira na nezadovoljstvo građana, ZET nastavlja uvoditi novosti kako bi što učinkovitije naplatio prijevozne karte. Nakon što su prije pola godine drastično povećali cijene karata i broj kontrolora, a s nekoliko pokrenutih inicijativa građani se pokušali oduprijeti Holdingovu pokušaju prebijanja dugova preko njihovih leđa, ZET je promijenio način korištenja SMS sustava.

Tehnički iskorak

– Ostat će mogućnost kupnje karte, a moći će se kupiti karta za više ljudi i za više zona, ali o detaljima doznat ćete uskoro. Sada će biti moguće vidjeti u kojem je vozilu kupljena karta – objašnjava Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a, koji je na naše pitanje hoće li možda doći do odgođenog primitka kupljene karte putem SMS-a sa smiješkom odgovorio kako će novi sustav biti mnogo pametniji od toga. Novi princip kupnje karte uveden je zbog prakse dijeljenja karte kupljene putem mobitela, kao što je slučaj s posljednjom akcijom putem Facebook grupe “ZET besplatna karta”.

– Upoznati smo s tom praksom, ali ovim će biti onemogućena – komentirao je Jurić. Iako iz ZET-a nisu željeli konkretno odgovoriti koje su to sve metode kojima će doskočiti švercanju u vozilima, neslužbeno smo ipak doznali dio planova.

– Primjerice, mobiteli i uređaj u tramvaju bit će povezani i tako će kontrolor moći vidjeti je li ta karta doista kupljena u tom vozilu i je li ju kupila ta osoba – objašnjava nam naš sugovornik.

Na koji će se to način točno osigurati, iz ZET-a pak odgovaraju kako će se napraviti određeni tehnički iskorak.

Bez dodatnih ulaganja

Hoće li taj novi sustav naplate i kontrole karata zahtijevati dodatna ulaganja ZET-a, iz te megatvrtke poručuju da – neće.

ZET-ov sustav kupnje SMS-om proradio je 2007. godine u mandatu tadašnjeg direktora Ivana Tolića, no nikada nije objavljeno koliko je točno potrošeno.

– Prema mojim informacijama, ZET je to koštalo 10-ak milijuna kuna – rekao je Dušan Viro, glasnogovornik Holdinga, početkom ove godine, dok su iz ZET-a poručili kako ih sam sustav nije koštao puno jer su se koristili softverom Zagrebparkinga.

>>Putnici prate gdje su kontrolori ZET-a i dojavljuju na internet

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije