Čeka se na otvorenom, sjedi na pločnicima ili metalnim ogradama, kako se tko snađe, a ona sitna kupnja, jutarnje ili kasno večernje pecivo ili sendvič, kupuje se iz malih poslovnica čiji vlasnici posao vode "iz kontejnera".
Okretište Savski most, ima tome već dosta godina, uvelike je izgubilo važnost koju je prije imalo. Jedino je ostalo "nepopeglano" unatoč činjenici da gradonačelnik Milan Bandić uživa vidjeti grad dotjeran.
I dok se zbog drugih tramvajskih okretišta, stihijski uređivanih po gradu vode polemike, što zbog preskupih "zlatnih toaleta" ili zbog skupih nadstrešnica kojima su uređivana, okretište Savski most pruge su odavno mimoišle. Tramvaji voze u Novi Zagreb i Jarun. No mimoilaženje pruge nije razlog za odgodu uređenja okretišta. Upravo je tamo i dalje velik broj putnika, baš kao i prije mnogo godina, koji u grad pristižu iz prigradskih naselja...
Uređenje zaslužuje tim više što je Savski most kao okretište na korištenje pušten još u rujnu 1891. godine, od prvoga dana konjskog tramvaja, kao odvojak glavne pruge. No o njegovu uređenju još uvijek se šuti. Čeka se. Do kada?
>>Otkrivena dobro čuvana oaza - novi prolaz u gradu
Da autor malo baci pogled na prostorne planove znao bi da će tu u blizini biti stanica brze gradske željeznice,veliki autobusni terminali i naravno tramvajsko okretište.Ne isplati se sad neštro uređivati a onda za 3-4 godine opet sve "Jovo na novo".To će sve biti malo sjevernije gdje je igralište nekadašnjeg Gusara,VK Trešnjevka,bivša gostiona Pavelić tj. kasnije Grozd.