Stanicu londonske podzemne željeznice Clapham Common sljedeća dva tjedna krasiti će isključivo 68 fotografija mačaka umjesto klasičnih oglasa.
Začetnici ideje su volonteri Glimpsea i pokretači projekta The Citizens Advertising Takeover Servics (CATS) kojim žele podignuti svijest ljudi o svijetu koji ih okružuje.
Naime, tim mladih uz pomoć crowdfunding kampanje na Kickstarteru prikupio je 180 tisuća kuna kako bi zamijenio predvidive, korporativne oglase. Želja im je da kreativna i marketinška industrija koristi svoja sredstva za promoviranje vrijednosti koje motiviraju i koje su važne i za milijune ljudi.
Ne sviđa im se nametanje kupovine nepotrebnih proizvoda. "Želimo da agencije i brendovi postanu svjesni svoje moći i njihova utjecaja. Trebaju poticati pozitivne vrijednosti u društvu. Vrijednosti poput tolerancije, empatije, komunikacije i zajedništva", kazali su za Medium.
Volonteri CATS-a žele da građane Londona dočeka opuštenija atmosfera. Smatraju da je kreativnost u današnjici potrebnija nego ikad.
"Želimo da ljudi počnu razmišljati drukčije o svijetu koji ih okružuje. Trebaju shvatiti da imaju moć promijeniti ga", poručio je James Turner iz CATS-a.
Osim želje za postavljanjem novih standarda unutar reklamne industrije, mačke koje su "preplavile" londonski metro također traže svoje udomitelje.
>> Dvije mačke spašene iz potresom razorenih gradova u Italiji