U godinu dana, koliko je Marina Pavković voditeljica Zagrebačkog velesajma, odgođeno je devet sajmova.
Manifestacije koje su se donedavno upisivale u godišnji plan prihoda sajamske djelatnosti te Holdingove podružnice odgođene su pod objašnjenjem nedovoljnog tržišnog interesa. Tako su u 2014. iz realizacije ispisani sajmovi Crotour, Educa, Zimski show, Medicina i tehnika, Graditeljstvo, Obrtništvo, Energetika, Vinovita i najpoznatiji Autoshow.
– Svi navedeni sajmovi otkazani u 2014. iskazivali su negativan financijski rezultat i nedovoljan tržišni interes za postojeće koncepcije – opravdala je ukidanje voditeljica Pavković naglašavajući kako bi njihovo održavanje negativno utjecalo na pozitivan rezultat Zagrebačkog velesajma i povećalo gubitke. Podsjetimo, 2014. Zagrebački velesajam trebao je od sajmova ostvariti 14,120.000 kuna, no godina je završena sa 9,355.480 kuna prihoda. Kako objašnjavaju iz Velesajma, kao izuzetak odgođenih sajmova izdvaja se Autoshow jer je za taj sajam automobilska industrija procijenila da se tržište nije oporavilo u potrebnoj mjeri za jedinstvenu prezentaciju u Hrvatskoj.
– S obzirom na to da je sajam Zagreb Auto show licencirani OICA sajam bijenalnog karaktera, u tijeku su pripreme za njegovo održavanje u 2016. godini – kazala je Pavković, koja je, kako je Večernji list pisao, po dolasku na mjesto voditeljice Velesajma na uređenje vlastitih uredskih prostorija potrošila 200 tisuća kuna.