korak dalje

Ova poruka u jednoj zagrebačkoj ambulanti postala je pravi hit!

bolnica
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
1/2
31.03.2017.
u 11:45

Poruka "Molimo pacijente da ne kucaju", koja je već standardna obavijest kod doktora, očito više ne dopire do pacijenata pa su neki otišli korak dalje

Koliko puta vam se dogodilo, dok sjedite u čekaonici kod liječnika, da netko želi preko reda jer, eto, SAMO bi nešto pitao, SAMO bi nešto ostavio ili preuzeo? Koliko ste puta i sami to napravili?

Ako ste se našli u situaciji da čekate dok netko želi preko reda, zasigurno vas je takav potez naljutio jer i vi želite što prije obaviti ono po što ste došli.

Takvim situacijama često svjedočimo u zdravstvenim ustanovama. Bolesni sjedite u čekaonici i jedva čekate obaviti pregled, ali često vam dodatno tlak digne osoba koja treba SAMO nešto pa bi preko reda. I uđe. A onda ne izlazi 15 minuta. Kako može oduzeti toliko vremena nešto što traje SAMO kratko? No, takve situacije ne živciraju samo pacijente nego i liječnike, pa su neki odlučili stati tome na kraj.

Poruka Molimo pacijente da ne kucaju, koja je već standardna obavijest kod doktora, očito više ne dopire do pacijenata pa su neki otišli korak dalje.

Zanimljiv natpis na vratima jedne zagrebačke ambulante postao je pravi hit na internetu nakon što je Ivan Turković, član jedne zagrebačke grupe na Facebooku, odlučio podijeliti fotografiju koja je najbolje objasnila takve situacije.

U medicini ne postoji SAMO OVO ili SAMO ONO...Za svako SAMO treba sjesti i čekati... :)

Komentatori se uglavnom slažu s time da je takva poruka sasvim u redu. Štoviše, jedan od njih tvrdi da bi reda trebalo uvesti i u dućanima, općinama, kafićima, restoranima...

Kod nas je pisalo: "Ne lupajte po vratima, znamo da ste vani!" poručila je druga komentatorica.

>>Što je to učinio vozač ZET-ova tramvaja? Ovo se ne viđa svaki dan...

>>U tramvaju snimila muškarca s vrškom noža na rukavici: 'Zaledila sam se'

>>Policajci šetali Trgom bana Jelačića pa naišli na neviđenu situaciju

Ključne riječi

Komentara 24

CA
Cafa
12:12 31.03.2017.

A što ćemo s tim što svi liječnici - od opće prakse do specijalističke pretrage - naručuju ljude u točno vrijeme pa se onda čeka 4 sata? Čemu onda naručivanje u točan sat? Mislim...ako ću biti na redu u 15h onda me naruči u 15h ili 14.30 a ne 11.00. Inače se gubi svrha.

DU
Deleted user
12:12 31.03.2017.

Točno. Slažem se. Ali ima još jedan jako velik problem; zastupnici farmaceutskih kuća, koji dolaze za radnog vremena liječnika, te prezentiraju proizvode i mogućnosti za vrijeme dok naručeni pacijenti čekaju. To prezentiranje u pravilu ne traje manje od 30 minuta. Zašto se to dopušta. I molim, to nije jednom mjesečno jedan zastupnik, Koliko farmaceutskih kuća ima, toliko je zastupnika i naravno, u ova teška vremena svi žele što više zaraditi, svi agresivno nude svoje proizvode...a pacijenti čekaju li, čekaju....

LA
Latz
11:54 31.03.2017.

Točno .....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije