Isprobali smo

Audi Q5 u kompaktnom pakiranju donio sve argumente većeg modela

Audi Q5
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
1/11
07.04.2017.
u 08:31

Novi quattro pogon s ultra tehnologijom odspaja stražnju osovinu kada njen pogon nije potreban, te je po potrebi opet aktivira

Novi Audi Q5 odmah je zaradio nadimak ‘smanjeni Q7’. Dobar je to nadimak, uzmemo li u obzir prestiž i luksuz koji Q7 nudi. Smanjena verzija njemačkog premium SUV-a na test nam je stigla u raskošnoj 2,0 TDI quattro S-Tronic Dynamic izvedbi, podebljanoj podužim popisom dodatne opreme. U konačnici, igračka ‘teška’ 551.103 kune (bez dodatne opreme stoji 422.235 kn). Iznos je velik, no u konkretnom slučaju razumljiv.

Novom Audiju Q5 glavni su aduti quattro pogon s ultra tehnologijom, učinkoviti motori, zračni ovjes s kontrolom tvrdoće, sveobuhvatna infotainment ponuda i brojni sustavi asistencije, među kojima i pomoć u prometnoj gužvi, pomoć pri izbjegavanju sudara i pri skretanju. Sve to našli smo u testnom primjerku.

Isprobani je agregat, u odnosu na prethodnika, snažniji i štedljiviji. Brzog je odziva, uglađenog i tihog rada. Iz obujma 1968 kubičnih centimetara 4-cilindarski dizelaš izvlači 190 KS, uz 400 Nm između 1750 i 3000 okretaja. Vrhunski automatski mjenjač sa sedam stupnjeva prijenosa zadužen je za distribuciju snage na obje osovine. Novi quattro pogon s ultra tehnologijom odspaja stražnju osovinu kada njen pogon nije potreban, te je po potrebi može proaktivno aktivirati. Maksimalnih 218 km/h, sprint do stotke za 7,9 sekundi i deklarirana potrošnja od 5,1 l/100 km lijepe su brojke, no osjećaj za volanom još je bolji.

Q5 je dinamičan i upravljiv, bez obzira na kutijastu karoseriju. A zahvaljujući njoj u kabini pruža obilje prostora obloženog luksuzom. Opcijski Audijev virtualni kokpit grafiku prikazuje na 12,3-inčnom zaslonu visoke razlučivosti. Vozač može odabrati dva prikaza – klasični s velikim okruglim instrumentima i prikaz u kojem dominira karta navigacije. Opcijski head-up zaslon ključne informacije projicira na vjetrobran. Naslon stražnjeg sjedala podijeljen je u tri segmenta. Ovisno o položaju stražnjeg sjedala, osnovni volumen prtljažnika kreće se od 550 do 610 litara. Kada se stražnja klupa preklopi, volumen raste do 1550 l.

>> Opelov prvi crossover već se ukazao u Zagrebu, u salonima krajem lipnja

>> Istražili smo: evo koliko ćete čekati da vam stigne novi auto nakon kupnje

Ključne riječi

Komentara 2

DU
Deleted user
21:38 07.04.2017.

mercedesi su ljepši

IB
ibiza
23:58 07.04.2017.

ma koji je ljpsi to je individualno ali postrosnje je laz i nista vise ja imam novog Tiguana pa pisa 5.7 Li on trosi skoro 2 litre vise.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije