DVOBOJ SILA

Francuzi premium linijom DS vraćaju svoju staru slavu

Pariz
Foto: Reuters/PIXSELL
1/5
08.10.2014.
u 14:00

U Parizu se dogodio njemački ‘blitzkrieg’, glavne zvijezde salona bile su na njihovim, a ne na domaćim štandovima

Francuski predsjednik François Hollande okružen sa 20-ak najspremnijih agenata koji samo pogledom “govore” koliko se možete približiti njihovom šefu i stotinama novinara oko dva sata je kružio halom broj 1 pariškog autosalona gdje su izlagali francuski proizvođači Peugeot, Renault i Citroen. Strpljivo je slušao što mu imaju reći domaćini na štandu proizvođača motornog ulja, guma, rezervnih dijelova, automobilskih sjedala... Francuskih proizvođača, dakako. Ali, iako je francuska automobilska industrija jedna od najjačih na svijetu, pravi se show događao 500 metara dalje, u hali 4 i 5 gdje su izlagali Nijemci.

Dvije gospodarski najsnažnije države Europske unije i povijesni rivali natječu se tko će voditi glavnu riječ, pa i na polju autoindustrije. Ovoga puta pobijedili su Nijemci. Novi Passat, Corsa, Fabia, Golf Alltrack, Lamborghini Asterion, Smart, Mercedes AMG-GT i cijeli niz zanimljivih koncepata dominirali su salonom, dok su Francuzi imali samo jednu jako bitnu premijeru – Renault Espace.

Nekad su se francuski predsjednici vozili u domaćim luksuznim limuzinama koje su bile jednake njemačkima, pa čak i ispred njih, a danas za njima opasno kaskaju. Zbog toga su Francuzi od Citroena, koji je u povijesti poznat po najluksuznijim francuskim autima, odvojili premium brend DS, koji će se prodavati kao zasebna marka. To je u Parizu najavio prekrasan koncept DS Divine, kao podstrek za francusko buđenje. Želimo im sreću, jer su kroz povijest imali toliko zanimljivih i avangardnih modela.

DS je već uspješno počeo osvajati Kinu, što je svakako dobar znak, jer je na dalekom istoku trenutno najbitnije auto bojište.

>> Pariz Auto Show potvrdio je trend proizvodnje snažnih automobila koji malo troše

>> Nezaboravni klasici i radikalni koncepti na izložbi Automobili i moda

Komentara 2

DU
Deleted user
14:47 10.10.2014.

Renault - marka za one dubokog džepa (da si plaćaju servise). S Renaultima u paketu dolazi i gratis upoznavanje i prijateljevanje sa svim serviserima i osobljem u Renault servisima u radijusu od 100km od mjesta prebivanja. Svaka čast Renaultu od prije 25-30 godina, ali ovo sad je tuga.

Avatar KalebJosua
KalebJosua
12:47 09.10.2014.

Promiskuitetni Holland na izmaku. Zašto kupiti francusko auto kad mogu japansko?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije