Iako je riječ o redizajnu, a ne o novoj generaciji, najnovije izdanje Golfa privlači veliku pozornost. Ništa manje od toga ne može se ni očekivati, jer Volkswagenov je kompakt i začetnik i predvodnik svoje klase, ali i ukupno najprodavaniji automobil - kako u Europi, tako i u Hrvatskoj. Možda je još bitnija od toga činjenica da je ovaj redizajn stigao umjesto Golfa osme generacije, te zapravo redizajnirana sedmica donosi sve ono što bi bilo ugrađeno u osmicu, da ju Volkswagen zbog blagajne ispražnjene dizelskom aferom nije prebacio na kraj desetljeća.
Osvježenje na sredini životnog ciklusa Golfu je donijelo zategnutije linije, bolju opremu i inteligentne sustave pomoći vozaču. Novi se Golf izdvaja kao prvi kompaktni automobil s upravljanjem gestama. Konkretno, gestama vozač može upravljati radio-navigacijskim i online sustavom Discover Pro, što funkcionira besprijekorno. Primjerice, da promijenite radio postaju dovoljno je mahnuti rukom ispred ekrana. Sustav sa zaslonom veličine 9,2 inča čini vizualnu cjelinu s potpuno digitalnim kombiniranim instrumentom Active Info Display koji je također nov u Golfu.
Golfovi su infotainment sustavi iznova osmišljeni te su svi dobili veće dodirne zaslone. Već i osnovni model – Golf Trendline – odsad u serijskoj opremi donosi novi infotainment sustav Composition Colour i nova LED stražnja svjetla. Nova LED glavna svjetla zamjenjuju sva ksenonska glavna svjetla u modelima Golf i Golf Variant iz modelske godine 2017.
Osvježeni Golf ima i automatizirane funkcije vožnje. Zahvaljujući novoj potpori kod prometnog zastoja Golf će se s brzinom do 60 km/h djelomično autonomno kretati u prometu s čestim zaustavljanjima i kretanjima. City funkcija kočenja u nuždi obuhvaća novi sustav prepoznavanja pješaka.
Predstavnik učinkovitosti u redizajniranom je Golfu novi 1,5 TSI Evo motor sa 150 konja i s varijabilnim isključivanjem cilindara, ali i novi 7-stupanjski DSG. Kombinacija snažnog motora i najboljeg automatika na tržištu vozila za široke mase pokazala se izvanrednom, a u Hrvatsku stiže u ožujku. Golf je i dosad u vožnji bio besprijekoran, a to se nije promijenilo. DSG mjenjač s dvije spojke snižava potrošnju za čak 0,3 l/100 km, izmjene brzina uopće se ne osjete. Novi TSI turbobenzinac kasnije će uslijediti i u BlueMotion verziji sa 130 KS, a u obje izvedbe na raspolaganju je i za Golf Variant. Osnovni benzinski turbomotor s izravnim ubrizgavanjem 1,0 TSI snage 85 KS može se, pak, pohvaliti potrošnjom od samo 4,8 l/100 km. S druge je strane bogate motorne palete stroj koji u novom Golfu GTI razvija 230 KS, odnosno 245 KS za GTI Performance. Novo izdanje Golfa VII u Hrvatsku stiže u drugoj polovici veljače. Cijene još nisu poznate.
>> Redizajnirani Golf 7 donosi upravljanje multimedijom gestama i glasom te polu-autonomni način vožnje
Golf je zakon,bio i ostao.