Nova generacija Nissanovog pick-upa Navare bit će mnogo uglađenija nego do sada. Japanci su odlučili tehnologije iz svojih crossovera (Juke, Qashqai, X-Trail) - s kojima su lideri na tržištu - ponuditi u pick-up automobilu, koji je više-manje do sada bio moćan radni stroj. Time će stati uz bok Volkswagenovom pick-upu Amaroku. I izgledom je sada Navara, koja se na nekim europskim tržištima prodaje pod imenom Nissan NP300, zaobljenija i privlačnija. Povećanje uglađenosti bio je jedan od najvažnijih zadataka inženjera koji su radili na razvoju NP300 Navare. Kako bi se to postiglo bez ugrožavanja terenskih sposobnosti, Nissan je za izvedbu s dvostrukom kabinom razvio nov sustav stražnjeg ovjesa s pet prihvatnih točaka, što je znatno poboljšalo udobnost u vožnji i vozne sposobnosti.
Sustav pogona na četiri kotača jamči sigurnu vuču i na najzahtjevnijim terenima, a birati se može između 6-brzinskog ručnog mjenjača i automatskog mjenjača.
Nissan u Navari sada nudi novi 2,3-litreni dCi motor koji je 24% učinkovitiji od prethodnika te je najčišći i najštedljiviji motor u klasi. Dostupan je sa 160 i 190 KS. Snažnija verzija u tu klasu uvodi tehnologiju dvostrukog turbopunjača. Zahvaljujući nosivosti većoj od jedne tone u svim izvedbama i sposobnosti da povuče 3500 kg, nova NP300 Navara spremna je za najzahtjevnije aktivnosti. Uvođenje jamstva u trajanju od pet godina ili 160.000 km, dosad nepoznatog u segmentu pick-upova, svjedoči koliko Japanci vjeruju u svoj automobil. Službena premijera je na skorašnjem salonu automobila u Frankfurtu.
>> Renault u Južnoj Americi predstavio pick-up verziju Dustera
>> Nezaustavljiv na terenu, vrlo ugodan i na cesti