NA TESTU

Novi X-Trail više je gospodin nego grubijan

Nissan X-Trail
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/4
19.11.2016.
u 12:00

Pod prednjim je poklopcem 1,6-litreni dizelski agregat sa 130 konjskih snaga, no mišljenja smo da bi X-Trailu bolje odgovarao snažniji motor

Vizualnim zaokretom prema SUV modelima Nissan je novi X-Trail udaljio od tradicionalnih ljubitelja robusnih terenaca. Iako je i nova generacija sposobna svladati teže podloge, ovako ušminkanom i komfornom automobilu dio kupaca nekadašnjeg X-Traila ne vjeruje. Ima li razloga za to? Možda malo, jer činjenica je da novi X-Trail nije onakav radni stroj kakav je bio njegov prethodnik. No, činjenica je i da se tek manji dio vlasnika starog X-Traila s njim upustilo u zaista zahtjevnu off road avanturu. Dakle, i ušminkani novi X-Trail sposoban je za sve izazove pred koje ga vlasnik želi postaviti.

Obilje sigurnosne opreme

S druge strane, neosporno je uglađeniji, opremljen obiljem sigurnosne tehnologije. Isprobani primjerak u Tekna paketu (i uz ponešto stavki s popisa dodatne opreme) objedinio je i stakleni panoramski krov, odličan automatski mjenjač, električno pokretana sjedala presvučena kožom, 7-inčni zaslon, deset parkirnih senzora, automatsko upravljanje dugim svjetlima. Pogon je na prednje kotače, pa se testni primjerak cjenovno zaustavio na 296.985 kuna. Pod prednjim je poklopcem od ranije poznat 1,6-litreni dizelski agregat sa 130 konjskih snaga. Radi uglađeno, tiho, no tijekom testa - većinom pri pretjecanjima - nekoliko smo puta poželjeli malo više snage.

Na cesti stabilan i upravljiv

Ubrzanje do stotke traje 11,4 sekunde, što ne čudi s obzirom na gabarite automobila teškog 1540 kg. Postiže maksimalnih 180 km/h. Inače, ponašanjem na asfaltu smo zadovoljni. X-Trail je stabilan i upravljiv. Ugodan ovjes čini ga i više nego poželjnim za duža putovanja. Tijekom testa u prosjeku nam je trošio oko sedam litara goriva na stotinu prevaljenih kilometara.

>> Testirali smo Peugeotov gradski crossover sportskog štiha

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije