Svježiji dizajn, izbalansirane sportske proporcije, mladenačke boje - najočitije su promjene na Fabiji treće generacije. Izgleda bolje od prethodne, no puno novina krije i ispod ‘kože’. Nudi bolje vozne osobine i prostraniji interijer, unatoč zadržavanju kompaktnih vanjskih dimenzija. Nova Fabia osam je milimetara kraća, 90 mm šira i 31 mm niža. Međuosovinski je razmak 5 mm veći. Prtljažnik je sa 330 litara zapremine najbolji u klasi.
Komfor i sigurnost bitno su poboljšani. Nova Fabia prva je Škoda s MirrorLink i SmartGate tehnologijom, putem koje se Fabia povezuje s pametnim telefonima. MirrorLink omogućava korištenje aplikacija s pametnog telefona putem Fabijinog dodirnog zaslona, a SmartGate omogućava pregledavanje informacija o vožnji na zaslonu telefona. Također donosi sigurnosne sustave poput funkcije kočenja kad u gradskom prometu prijeti nezgoda, automatskog kočenja nakon nezgode, detekcije umora kod vozača, prednjih i stražnjih parkirnih senzora, aktiviranja motora bez ključa, velikog panoramskog krova.
Inovativan koncept interijera ipak je zadržao za Škodu tipične Simply Clever elemente. Ima ih 17, od kojih devet novih. Uz već poznatu strugalicu za led u poklopcu spremnika goriva, tu su, primjerice, nosač mobitela, džepovi u bočnim stranama sjedala, prostor za litrenu bocu u pretincu ispred suvozača.
Bez obzira na tehnološku nadogradnju, nova Fabia teži 65 kg manje od prethodne. Najlakša Fabia ima samo 980 kg. Smanjena je i potrošnja te emisija štetnih plinova. Tijekom prvih vožnji po Lisabonu nova se Fabia pokazala agilnom, upravljivom, ugodnom za voziti. Jednolitreni trocilindarski motor od 60 KS oduševljava mirnim i tihim radom, a snagom je sasvim dostatan za većinu gradskih situacija.
Cijena za naše tržište još nije poznata, a nova Fabia trebala bi u Hrvatsku stići u siječnju.
Sve navedene funkcije i oprema se nalaze u osnovnom paketu opreme, zar ne ??