Renault je prošle godine predstavio svoj novi gradski adut, Twingo. Specifičnost ovog automobila jest u tome da se pogon i motor seli u stražnji dio vozila a kotači se pomiču na sami kraj karoserije. Time je međuosovinski razmak najširi u klasi, a prostranost interijera konkurira.
Twingo dolazi u ponudi sa dva trocilindarska motora, od 70 i 90 KS te starta cijenom već od 65.000 kn. Za više informacija o novom Twingu pogledajte priloženi video.
>> VIDEO: Revolucionarni Twingo – motor i pogon smješteni straga, udobnost i sigurnost zajamčene
>> Okretan, zabavan i drugačiji gradski zvrk
Osnovna verzija 65.800 - bez klima uređaja. Ako hoćeš klimu onda je već 72.000 kuna. A s tom cijenom je na tržištu malih automobila već gužva. Šteta, simpatičan auto ali nije jasno na koga ciljaju. Na nekog tko hoće biti drugačiji? Pa i za te naljepnice koje su po njemu polijepili traže dodatno poprilične novce a to je zapravo jedino što ga čini drugačijim, osim zadnjeg pogona. Ali klijentela koja ga je kupovala u izvornoj verziji i tada je imala oko 50% šanse da pogodi da li ima prednji ili zadnji pogon. Niti su znali, niti ih je zanimalo. A za ovu cijenu sada kupuju Daciju Sandero.