Nakon uspješnog prvog dana Nikola Tesla EV Rallyja u kojem smo sa jednim brzim punjenjem našeg Smarta stigli od Rovinja do Njivica prešavši oko 200 km, danas smo nastavili put do Zadra. Nakon 123,6 km u Karlobag smo stigli drugi (ne računajući sportske Tesla automobile), a ostalo nam je još 39 km dometa. To znači da smo, puneći baterije sinoć na noćnoj tarifi, za tu udaljenost potrošili manje od 10 kuna!
Do najbliže punionice u Starigrad Paklenici (u Hrvatskoj ih je samo 5), ima još 47 km pa smo se snašli, zamolili smo ugostitelja Karla Bogdanovića za "malo struje" i prikopčali se na običnu kućnu utičnicu njegova kafića Carlito's, koji se baš preuređuje. Štoviše, od gostoljubivih Ličana osim struje dobili smo i sok.
Jako dobro se osim nedodirljivih Tesla, drži i slovenska ekipa Metron instituta čiji prerađeni Smart Piki 4 ima domet od 250 km, te dva hrvatska Dok-inga.
- Zadovoljni smo, naš je domet oko 190 km. Trenutno radimo na kontroleru koji će omogućiti brzo punjenje, te na novim vratima i spremni smo za serijsku proizvodnju. Nedavno smo prodali prvi auto zagrebačkom Fakultetu elektrotehnike i računalstva za 30.000 eura, iako je realna cijena 60.000 eura - rekao nam je vlasnik Dok-inga Vjekoslav Majetić. Prvi dan u Njivice nije stigao jedino natjecatelj sa električnim Jeep Wranglerom.
Ali, pravi heroji su entuzijasti poput Domagoja Lisičaka iz Zagreba, koji je staru VW bubu preradio u auto na struju sa 10 konjskih snaga i bez problema prolazi dosadašnje etape, a s elektro-bubom je već napravio 31.000 km. Dobro se drži i Nenad Devetak iz Fažane koji je sa svojim ocem Milovanom preuredio mali Daewoo Tico u električni auto za svega 7.000 eura.
>> Sa Smartom 850 km na struju u tri dana
>> Reli električnih vozila zelenom turističkom magistralom