Rijetke su prilike u kojima se mjesec i pol prije dolaska nekog modela na tržište ‘svog’ primjerka dočepamo na našem tlu i to na neki konkretan rok u kojem ga možemo detaljno testirati. Ovo je jedna od tih prilika, a možemo ju zahvaliti činjenici da je Opel Corsa među finalistima izbora HR auto 2015. pa nam je - kao članu žirija za izbor HR auta - Corsa s njemačkim tablicama stigla u Hrvatsku na test.
Korak više na svim poljima
Nakon tjedan dana vožnje u različitim uvjetima i na prometnicama različitog tipa zadržali smo dojam koji nam je Corsa nametnula pri prvom susretu: ovo je odličan automobil, koji gotovo u svakom području nudi više od prethodnika. Iako dizajnerski nije napravila revolucionarni odmak od izgleda Corse prethodne generacije, ipak su se mnoge glave okrenule za novitetom. Razlike su očite, linije su dinamičnije, bez obzira na zadržanu osnovnu notu. Moderniji duh vidi se i u interijeru. S dužinskih 402 cm nova je Corsa među većima u klasi, no prtljažnik je sa zapreminom od 285 litara prosječan. Posvećenost detaljima, kvalitetni materijali, odlična završna obrada te obilje elemenata koje inače nalazimo u skupljim modelima (a i tamo često na popisu dodatne opreme) zaslužne su za dojam pripadnosti višoj klasi. Taj su cilj, uostalom, tvorci nove Corse pri njezinom stvaranju i imali na umu. Definitivno su ga pogodili.
Pod prednjim poklopcem testne Corse prede novi 1,0 Ecotec trocilindarski turbo benzinac. Kažemo prede, jer ni forsiranjem, pri visokim okretajima, iz njega nismo uspjeli izvući glasniji ili iritantniji zvuk.
Potentan mali benzinac
Radi uglađeno, mirno i ekonomično, kako god ga tretirali. I pri tome vrhunski vuče. Agilan je od samog starta i odlično iskorištava svaku od danih mu 115 konjskih snaga, uz prosječnu potrošnju od 4,9 l/100 km. U vožnji je stabilna, predvidljiva, i zapravo ju je užitak voziti.
Najjeftinija Corsa s ovim motorom (Coluor edition) i s petorim vratima stoji 114.800 kn, a Corsa će u Hrvatskoj cjenovno startati od 83.000 kuna.
Pa ovi opel uvoznici nisu normalni. Za 114 000 kuna kolko košta najmanji i najružniji opel, da se dobiti npr. Hyundai elantra, vozilo koje je ne jednu klasu, nego dvije iznad, u rangu ne opel corse, ni opel astre, nego čak blizu opel insignie. A kvalitetu i opremu korejanca je suvišno spominjati.