DEBELO ZAMASKIRANA

Isprobali smo prototip pete generacije Corse

Opel Corsa
Foto: Opel
1/5
14.06.2014.
u 19:30

Među prvima na svijetu vozili smo prototip buduće Opel Corse čak četiri mjeseca prije njezina službenog predstavljanja

Kao novinari koji se bave automobilima navikli smo voziti nove modele, ali rijetko se pruži prilika isprobati neki automobil dok je još u završnoj fazi razvoja, mjesecima prije službene premijere. Upravo to je Opel omogućio našem suradniku Ozrenu Adamoviću, članu europskog žirija Auto Best i uredniku magazina auto. Nova, peta generacija Opel Corse službeno će biti predstavljena početkom listopada na Salonu automobila u Parizu, a mi smo vozili četiri zamaskirana prototipa četiri mjeseca prije toga, prvi nakon vodećih ljudi iz Opela.

Skriven izgled nove Corse

Peta generacija Corse, koju u Opelu označavaju kao Corsu E, još je uvijek bila debelo zamaskirana. Razlog za ovakvu kamuflažu je skrivanje konačnog izgleda. Crno-bijeli “maskirni” uzorak tu je da zbuni objektive fotoaparata, a ispod naljepnica na nekim dijelovima karoserije dodani su razni oblici kako bi još više poremetili vizualni dojam promatrača. Svejedno, neke osnovne stvari su jasno vidljive - prednja i stražnja svjetla u skladu su s novim kućnim modelima, najviše s Adamom, automobil je zadržao osnovnu siluetu, a zadržao je uglavnom i dimenzije prethodnika.

Unutrašnjost je također potpuno kamuflirana crnom umjetnom tkaninom, a instrumenti su još dodatno prekriveni folijom. Naravno, morali smo malo proviriti iza te kamuflaže. Teško je opisati kako će točno izgledati interijer buduće Corse, ali jedno je sigurno - bit će svježija i živahnija iznutra. Po nekim detaljima može se pretpostaviti da će izgledom slijediti Adama.

Mehanički nov automobil

Ispod još uvijek skrivene karoserije krije se mehanički posve nov automobil. Izmijenjena je geometrija prednjeg ovjesa, stražnji je sličan kao i prije, ali nanovo podešen, a sniženo je i težište automobila. Budući da je Opel u velikoj obnovi motora od toga će profitirati i Corsa. Ponosni su na novi trocilindarski turbo benzinac obujma jedne litre koji će se nuditi sa 90 ili 115 KS. Upravo njegovu snažniju verziju smo i vozili te oduševljava elastičnošću i snagom. Općenito, dojam iz vožnje je vrlo pozitivan. Nova Corsa dinamičnija je i čvršća, ali uz zadržanu udobnost, a upravljanje je puno preciznije nego ranije. Nakon kratkog druženja s prototipovima budućeg Opelovog aduta u gradskoj klasi dojmovi su vrlo dobri, a za ostalo moramo pričekati jesen i pariški Salon automobila.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije