Korejci su s novim Sorentom napravili velik iskorak prema luksuznoj klasi u kojoj vladaju premium modeli BMW X5, Mercedes ML ili Jeep Grand Cherokee te pokazali što sve mogu ponuditi. A mogu puno, dojam je iz testnog modela, najopremljenijeg mogućeg, ali i jedinog koji se može kupiti u Hrvatskoj.
Ispod poklopca motora uglađen je i tih turbodizelski 2,2-litreni CRDi sa 200 KS i 420 Nm okretnog momenta koji uparen s glatkim 6-stupanjskim automatskim mjenjačem fino klizi u svim režimima vožnje. Mijenjati se mogu i modovi rada, pa ako se poželite dinamičnije vožnje u modu "sport" brži je odziv na gas i mijenjanje brzina. Ipak, sa Sorentom je najljepše krstariti, a zbog performansi (200 km/h maksimalna brzina, 9,6 s do stotke) ste sigurni da vam za bilo kakav manevar neće nedostajati snage. AWD pogon na sva četiri kotača potpuno je automatski i vozač na njega nema nikakav utjecaj, a on po potrebi raspoređuje moment na tražnje kotače.
Sjedi se visoko, u udobnim i širokim sjedalima. Kokpitom dominira 8-inčni multimedijski ekran s odličnim navigacijskim sustavom. Umjesto klasičnog brzinomjera i putnog računala ispred vozača je 7" TFT zaslon u boji. Sorento je opremljen stražnjom i prednjom parkirnom kamerom, kao i automatskim parking pilotom. Sve miriše na luksuz. Sorento nudi niz naprednih aktivnih sigurnosnih sustava, poput radarskog tempomata, sustava za upozorenje pri napuštanju trake, detektora mrtvog kuta, pomoći pri izlasku s parkirnog mjesta.
Sorento je najbolja i najopremljenija Kia svih vremena. Jasno je da njime pokušavaju konkurirati premium markama. No takva je i cijena, Sorento stoji 442.090 kn. Konkurencija je skuplja, ali i renomiranija.
>> Kia konceptom Novo najavila izgled novih modela
>> Kia Sorento napada njemačke terence Audi Q5 i BMW X3
Ja...