Peugeotovu poslovnu limuzinu 508, vrlo uspješno redizajniranu prije dvije godine, isprobali smo u najpoželjnijoj verziji - s 2-litrenim BlueHDI dizelskim motorom od 180 KS i okruglih 400 Nm okretnog momenta. Dakle, stvorenu za krstarenje autocestom gdje se najbolje i ponaša, dok joj je izgled vrlo svjež i privlačan.
Novost je nova generacija klasičnog šeststupanjskog automatskog mjenjača EAT6 kojeg za Peugeot proizvodi japanski Aisin. Sada se mijenjati brzine može pomoću polugica iza upravljača, a nudi se sportski mod u kojem su stupnjevi razvučeni, kao i mod za zimsku vožnju s kretanjem iz drugog stupnja. Radi vrlo uglađeno i beztrzajno, ali i brzo pa se gotovo može pomisliti da se radi o mjenjaču s dvije spojke. U sportskom automatskom modu, a još više ručnom izmjenom brzina pomoću polugica može se, ako baš želite, mijenjati stupnjeve zaista dinamično.
Peugeot 508 je s ovim motorom i mjenjačem, kao i postavkama ovjesa, dovoljno snažan i brz za pravu sportsku vožnju. Dokazuju to i performanse jer 508 do stotke stiže za samo 8,5 s, dok mu je najveća brzina 230 km/h. Ali, ipak ga je najljepše voziti u automatskom modu i uživati u udobnosti. Potrošnja nam se kretala do 7,5 l/100 km, dok na otvorenoj cesti može biti i znatno niža. Limuzina duga 483 cm nudi obilje prostora na stražnjoj klupi i prtljažnik od 470 litara.
Ova kombinacija dolazi i uz izdašnu opremu Allure u koju među ostalim spadaju 17-colni naplatci, parkirni senzori straga, kromirani ukrasi, automatski dvozonski klima-uređaj, djelomično kožna i grijana prednja sjedala, multimedijski ekran s navigacijom. Cijena od 266.895 kuna - s obzirom na ono što sve ovaj automobil nudi - čini se realnom.
>> 308 GTi najsnažniji je Peugeot u klasi, ali može biti i pravo obiteljsko vozilo