Velike razlike

Vi na plažu, auto u servis? Provjerili smo kakve su cijene na obali!

06.06.2013.,  Zagreb - Skoda Octavia 1.6 TDI Photo: Jurica Galoic/PIXSELL
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
1/3
01.08.2015.
u 11:08

U Dubrovniku je u Škodinu servisu cijena sata rada 250 kuna, a u Zagrebu 325 kuna. Neki tvrde da im za isti posao treba dvostruko više vremena

Vi na plažu, a vaš automobil u servis. Ovu ideju svake godine realizira sve više vozača. Zašto ne? Ako vam auto ionako stoji za vrijeme godišnjeg odmora, možete obaviti servis. Provjerili smo možete li pritom i uštedjeti. U istraživanju smo nastupali kao tajni kupci, a gotovo svi ovlašteni serviseri za točan izračun cijene servisa zahtijevaju broj šasije i registraciju vozila. Stoga smo ih zamolili da provjere koliko bi stajao prvi servis za tri najprodavanija automobila u Hrvatskoj jer smo, objasnili smo im, zainteresirani za njihovu kupnju. Ove su cijene stoga informativne, ali mogu biti dobar orijentir gdje možete proći jeftinije. Najveću razliku u cijeni dobili smo kod servisa Škode Octavije.

Izmjena ulja i uljnog filtra

Za prvi servis Octavije 1,2 TSI u Dubrovniku su nam rekli da bi stajao 615 kuna, a u Splitu je cijena oko 1200 kn, kao i u Zagrebu. Najprodavaniji automobil u Hrvatskoj – VW Golf – najtraženiji je sa 1,6 TDI motorom. Njegov je servisni interval 15.000 km ili godinu dana. U Euro Daus servisu u Dubrovniku rekli su nam da bi prvi servis stajao 1322 kn. To obuhvaća izmjenu ulja, uljnog filtra, čepa kartera i rad. Sat vremena rada u njihovu servisu stoji 240 kuna, a za rad na prvom servisu uzima se vremenska jedinica od 0,7 sata.

U Splitu smo dobili za isti posao ponudu od oko 1200 kn, a ponudili su nam i 10% popusta na dijelove. U zadarskom VW servisu Auto Hrvatska isti servis stoji 1181 kunu, a u riječkom Porsche Inter Autu rekli su nam da bi prvi servis za VW Golf 1,6 TDI stajao od 1300 do 1400 kn. U zagrebačkom VW servisu Dojkić rekli su nam da prvi servis za "našeg" Golfa stoji oko 1100 kuna.

Kod Opel Astre situacija je drukčija jer je servisni interval prema kilometraži veći. Redovni servis se mora obaviti svakih 30.000 km ili jednom godišnje. Pa tako, ako u servis dođete s manje od 15.000 km, mijenja se samo ulje i filtar ulja te će vas taj servis stajati oko 850 kuna.

Drukčiji pristup u servisima

Ako u roku od godine dana napravite 30.000 km, osim ulja i filtra ulja valja promijeniti i filtar zraka te filtar goriva pa se cijena servisa penje i do 1500 kuna. Ali, drukčiji je pristup u različitim servisima već na početku razgovora. U Dubrovniku su nam kazali da prvi servis koji uključuje 4 litre ulja, filtar ulja i pregled vozila stoji između 1000 i 1100 kuna. Nisu nas pitali koliko smo prešli kilometara. U Splitu su nam kazali da servis stoji oko 1000 kuna. U Opel Mitroviću u Zadru odmah su nas pitali koliko smo kilometara prošli jer o tome ovisi hoće li se mijenjati filtar ventilacije, što je dodatnih 250 kn na osnovnih 850 kn. Filtar ventilacije u pravilu se mijenja nakon 15.000 km.

U PSC Rijeka dobili smo neslužbenu cijenu od 1115 kn, a ako je auto kupljen kod njih, odobravaju popust od 10 posto na cijenu servisa. U AutoWillu u Poreču također kažu da cijena servisa ovisi o kilometraži, te tome koliko su filtri zraka i goriva zaprljani. U zagrebačkom AutoWillu kažu da prvi servis za Opel Astru stoji 1000 do 1100 kuna, ako se na servis dođe sa 15-ak tisuća kilometara, a ako je automobil bliži 30.000 km treba računati na 400 kuna više. Najjeftiniju ponudu za servis trećeg najprodavanijeg novog automobila u Hrvatskoj, Škode Octavije, dobili smo u Dubrovniku. U Autoservisu dubrovački automobili u Mokošici prvi servis za Octaviju 1,2 TSI ponudili su nam za 615 kn.

– Ako je sve ostalo u redu, a nakon 15.000 km je obično tako, potrebno je četiri litre Shell ulja, što stoji 400 kuna, filtar ulja koji košta 90 kuna i pola sata rada što stoji 125 kuna s PDV-om – rekao nam je servisni savjetnik.

U Splitu, u Porsche Inter Autu, cijena prvog servisa procijenjena je na 1200 ka. Posao je isti, izmjena ulja i filtra ulja, a za servis, kažu, treba sat do sat i pol rada.

U zadarskom servisu Auto Hrvatska Automobili prvi servis za Škodu Octaviju 1,2 TSI cijene od 900 do 1000 ka. Mijenja se ulje i filtar ulja te radi kompletan pregled vozila. U Rijeci su procijenili cijenu prvog servisa na 930 kuna u što spada izmjena ulja, filtra ulja, izmjena brtve kartera i rad. U rovinjskom servisu Burić AutoZubak rekli su nam da servis stoji oko 900 kuna. U zagrebačkom servisu Škode prvi servis za Octaviju 1,2 TSI stoji oko 1200 kuna. Mijenja se ulje, filtar ulja, čepovi, a rad traje od 45 minuta do sat vremena. Cijena sata rada je 325 kuna (s PDV-om).

>> Na kontrolu kočnica svakih 10.000 kilometara

 

Ključne riječi

Komentara 17

BU
bugatti
22:00 31.07.2015.

Cijene servisa su katastrofa osim onoga u Dubrovniku (615kn) ! Filteri ulja kostaju 90 kn - malo previse a tek filteri ventilacije 250 kn - realno ima zamjenskih oko 50 kn ! Cep kartera za Golfa i Passata oko 20 kn a oni naplacuju tri puta vise ? Sat rada je kao u Njemackoj ?

Avatar R & I
R & I
12:17 01.08.2015.

Izmjena ulja sa filterom, kod meme je 19 dollara sa porezom. Punjenje klime je 25 dollara.

RI
rikavac
18:26 01.08.2015.

lopovska posla za izmjenu ulja i filtera na golfu ili skodi treba sat do sat i po? Pa kakvi su to majstori? Majstori koji uzimaju 250 kuna za sat rada. Svako ce zamijenit ulje i filtere za 30 min.Imas alat dizalicu i sve i on mjenja za sat i po ulje i filtere. pane mijenjas na oranici ulje.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije