Lewis Hamilton postavio je najbrže vrijeme na prvom slobodnom treningu u Španjolskoj. Mercedes i nakon trotjedne stanke potvrđuje odličnu formu s obzirom na to da su drugoplasirani i trećeplasirani, Button u McLarenu i Ricciardo u Red Bullu, imali zaostatak od 8 i pol odnosno 9 i pol desetinki sekunde te su bili jedini vozači unutar sekunde za najbržim vremenom danas.
Nakon tri tjedna pauze, bolidi Formule 1 vraćaju se na stazu, ovoga puta na Circuit de Barcelona Catalunya gdje će se ove nedjelje voziti utrka za VN Španjolske. Sve momčadi su već karakteristično dolaskom na prvu europsku utrku donijele prve veće nadogradnje za svoje bolide. Ferrari je eksperimentirao s bojom na novom prednjem krilu s kojim je vozio Fernando Alonso i novom zadnjem krilu svog bolida kojeg je vozio Kimi Raikkonen, kako bi vidjeli učinak novih dijelova koje su spremili za ovaj trkaći vikend. Svi bolidi su se nakon uvodnih krugova u prvih 15 minuta povukli u garaže kako bi raspravili dojmove koje im na ovoj stazi donose novi dijelovi.
Pojavile su se naznake da Renaultov motor neće biti na 100% do VN Kanade, a prvi slobodni trening nije dobro započeo za svjetskog prvaka Sebastiana Vettela i Red Bull. Nijemac je, naime, 25 minuta nakon početka sesije morao zaustaviti svoj bolid u zavoju broj 4. Iako je viđen s aparatom za gašenje kod zadnjeg kraja svog RB10, što opet podsjeća na nevolje austrijske momčadi koje su imali i u predsezoni, Christian Horner je rekao da se radi o problemu s elektrikom. Ipak, čini se da Vettel nije jedini vozač s Renaultovim motorom koji ima probleme. Marcusu Ericssonu su otprilike u isto vrijeme iz momčadi javili da imaju softverski problem ali i problem s njihove strane te da je to uglavnom zajedničko svim timovima na Renaultovim pogonskim jedinicama. Šveđanin je na kraju odvozio 22 kruga kao i njegov momčadski kolega Kobayashi. Renault je za ovu utrku pripremio softversku nadogradnju ali čini se da ona ne funkcionira kako su na početku zamislili. Osim toga, probleme je imao i Nico Rosberg, i to s ERS-om te je uspio odvoziti samo 9 krugova, a pola sata prije kraja Giedo van der Garde koji je danas vozio prvi trening za Sauber umjesto Estebana Gutierreza, imao je izlet u zavoju broj jedan nakon kojega je javio da je ostao bez kočnica.
Četvrto vrijeme odvozio je Ferrarijev vozač Fernando Alonso, iza njega sa samo 9 krugova smjestio se Nico Rosberg. Kimi Raikkonen bio je na šestom mjestu a Kevin Magnussen na sedmom čime je McLaren dao istaknuti da nadogradnje na njihovom bolidu funkcioniraju dobro. Najviše krugova, čak 34, odvozio je Pastor Maldonado koji je svoj Lotus dovezao do osmog mjesta, a krug najbrže desetorice zatvorili su Force Indijin Sergio Perez i Williamsov Felipe Massa.
2. slobodni trening vozi se u 14 sati.
Poredak prvog treninga:
1. Lewis Hamilton Mercedes 1:27.023s 17
2. Jenson Button McLaren-Mercedes 1:27.891s +0.868s 26
3. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1:27.973s +0.950s 21
4. Fernando Alonso Ferrari 1:28.128s +1.105s 23
5. Nico Rosberg Mercedes 1:28.168s +1.145s 9
6. Kimi Raikkonen Ferrari 1:28.337s +1.314s 19
7. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1:28.423s +1.400s 27
8. Pastor Maldonado Lotus-Renault 1:28.744s +1.721s 34
9. Sergio Perez Force India-Mercedes 1:28.779s +1.756s 18
10. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:28.791s +1.768s 13
11. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1:28.792s +1.769s 24
12. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:28.828s +1.805s 17
13. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1:28.859s +1.836s 24
14. Felipe Nasr Williams-Mercedes 1:29.272s +2.249s 15
15. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1:29.688s +2.665s 16
16. Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1:29.820s +2.797s 22
17. Romain Grosjean Lotus-Renault 1:29.944s +2.421s 21
18. Giedo van der Garde Sauber-Ferrari 1:30.440s +3.417s 21
19. Max Chilton Marussia-Ferrari 1:30.748s +3.725s 19
20. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1:30.942s +3.919s 4
21. Kamui Kobayashi Caterham-Renault 1:30.997s +3.974s 22
22. Marcus Ericsson Caterham-Renault 1:31.421s +4.398s 22
>> Više pročitajte na GP1.hr
>> Ne želimo pobijediti na svim utrkama ove sezone, to ne bi bilo dobro za formulu 1