kompaktna limuzina

Agresivna i napredna nova Hyundai Elantra

Hyundai Elantra
Foto: Hyundai
1/9
05.12.2015.
u 10:00

Od prethodnice je lakša, duža i šira, a ima i učinkovitije motore

Šesta generacija Elantre našla se među premijerama salona automobila u Los Angelesu. I u novoj je generaciji zadržala vrijednosti zbog kojih mnogi vozači već godinama cijene korejsku limuzinu. Upečatljiv dizajn počiva na aerodinamici, uz naglašenu eleganciju i vizualno agresivne elemente, poput velike prednje rešetke i okomitih LED dnevnih svjetala. Na prednji se branik nastavlja decentan spojler s otvorima za zrak kojima je svrha minimalizirati turbulencije zraka. Uz to, zaštite podvozja te aerodinamički osmišljen stražnji kraj pomogli su Elantri da postigne koeficijent otpora zraka (Cd) od 0,27.

Oprema iz više klase vozila

Nova pogonska gama obuhvaća učinkovitije motore, s nižom potrošnjom goriva i tišim radom. U opremi je više naprednih sustava koji povećavaju sigurnost i komfor, a s Elantrom se prvi put pojavljuju u kompaktnoj klasi. Kupcima će na izbor biti, primjerice, 17-inčni alu naplatci, LED osvjetljenje ručki na vratima, LED žmigavci u retrovizorima. Zapravo, uvođenjem u ponudu naprednih sustava karakterističnih za višu klasu, Hyundai novu Elantru pokušava odmaknuti od klasičnog pojma kompaktnih automobila. U prodaju na globalnoj razini nova Elantra kreće u siječnju iduće godine. Kad stiže u Hrvatsku, još nije poznato.

Elantra je u novoj generaciji malo duža od prethodnice, produžena je do 456,9 cm. Malo je i šira (180 cm), a međuosovinski razmak ostao je jednak – 270 cm.

Početna oprema uz 147 KS

Standardni motor raspoloživ uz početnu opremu je 4-cilindarski 2,0-litreni MPI motor sa 147 KS. Dorađen je kako bi manje trošio, a dolazi uparen ili sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem ili sa 6-brzinskim automatskim prijenosom nove generacije. Drugi motor je potpuno novi 1,4-litreni Kappa 4-cilindarski GDI turbak, koji će se nuditi od proljeća iduće godine. Razvija 128 KS, a uparen je sa 7-brzinskim EcoShift prijenosom s dvostrukom spojkom. Nova Elantra u svim je izvedbama opremljena novim Drive Mode Select sustavom koji vozaču omogućava da prilagodi performanse motora i odziv upravljača.

Cijene nove Elantre još nisu poznate, a očekuje se da će biti nešto veće od dosadašnjih. Za početni model je trebalo izdvojiti 117.000 kuna.

>> Hyundai Tucson još agilniji i dizajnerski dotjeran

>> Hyundai najavio crossover na temelju modela i20

Komentara 1

HH
helgin@hogar
17:21 05.12.2015.

prije koliko je izasao novi mondeo? svaka slicnost je slucajna ili.... kopiraju ford 2,3 godine....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije