U kojoj smo god izvedbi dosad isprobali Mazdu6, dojam je uvijek bio jednak - odličan automobil! Japanski klasik modernog je dizajna, dinamičan i pomalo agresivan. U unutrašnjosti vladaju kvaliteta materijala i izrade, funkcionalnost i prostranost. Posebno to vrijedi za opremom ovako krcatu izvedbu, kakav je testni primjerak. Na stražnjim se sjedalima bez problema mogu povesti tri odrasle osobe. Primjedbi nemamo ni na prtljažnik zapremnine 480 litara.
Koliko god nas Mazda6 izgledom uvijek iznova oduševi, svoje najjače adute pokazuje na cesti. Vozne su joj osobine prvoklasne. Automobil naprosto mami da ga potjerate brže, a nisu mu mrske ni zavojite ceste. Ovjes je odličan, prava mjera između udobnosti i dinamike, a u stopu ga prati izravan upravljač i poželjan automatski mjenjač koji stupnjeve izmjenjuje brzo i bez trzaja. Ispred mjenjača okrugli je kontroler putem kojeg se lako dohvate sve bitne funkcije infotainment sustava. Izgleda poput elementa iz kakvog premium modela, praktičan je i jednostavan za upotrebu. Sam zaslon pregledan je, a - iako je u osnovni dodirni - na dodir reagira samo kad je automobil zaustavljen.
U vožnji po multimedijskom sustavu pretraživati možete samo preko spomenutog kontrolera, što je s aspekta sigurnosti vrlo pohvalno. Teško je pobrojati sve stavke (pre)bogate opreme, no valja izdvojiti grijana i hlađena komforna sjedala, grijano kolo upravljača, parkirne kamere koje pokrivaju 360 stupnjeva, zakretna prednja LED svjetla, Bose audio sustav. Testnu Mazdu6 pokreće 2,2-litreni dizelski motor koji raspolaže sa 184 konjske snage. Radi uglađeno, odličnog je odziva te u prosjeku na stotinu prevaljenih kilometara troši malo iznad pet litara goriva.
Pogledajte video o prometnim kaznama - stiže stroži zakon o sigurnosti u prometu:
Nisam ljubitelj VW, ali za 219.000, dakle za samo nekoliko tisuća kuna više, ipak radije kupim Passata....