Vjeran sportskim genima

Alfa Romeo vraća se u B-segment. Novi model Milano stiže 2024. godine

Foto: Alfa Romeo
1/3
19.12.2023.
u 11:39

Debi su lani imali Tonale Hybrid i Plug-In Hybrid Q4, a ove se godine Alfa Romeo s moćnim 33 Stradale vratio u svijet automobila izrađenih po narudžbi. Nakon Milana, u planu je otkrivanje prvog vozila dostupnog isključivo na struju

Talijanski Alfa Romeo je odlučio. Njegovo prvo Sport Urban vozilo zvat će se Milano. Alfa Romeo je za svoj novi model - koji će se nuditi i u potpuno električnoj verziji - odabrao ime sa snažnom povijesnom vrijednošću, vjerno svom sportskom DNK. Novitet će premijerno pokazati u travnju iduće godine, naravno, u Milanu. Time Alfa Romeo odaje priznanje svom rodnom gradu, gradu u kojem je sve počelo 24. lipnja 1910. godine, ambasadoru Made in Italy proizvoda diljem svijeta, međunarodnoj prijestolnici dizajna, simbolu inovacije i održivosti te predvodniku u prijelazu automobila na električnu energiju. Alfa Romeo je, dakle, odabrao Milano, svoj dom, da započne novo poglavlje: reinterpretaciju sportskog duha u 21. stoljeću. S modelom Milano, marka se ponovno pridružuje B-segmentu, najvećem u Europi, s novim prijedlogom koji u potpunosti utjelovljuje DNK marke plemenitog talijanskog sportskog duha. Prvo 100% električno Sport Urban vozilo prva je prekretnica u procesu prijelaza marke na električnu energiju.

VEZANI ČLANCI:

Ova odluka stoga nadilazi ikonske nazive prošlih modela i imena planinskih prijevoja koji su se koristili u novije vrijeme, kako bi se marka ponovno povezala s talijanskim podrijetlom. Jer, malo što više označava identitet proizvođača automobila od njegovog prepoznatljivog logotipa. Od 1910. godine amblem Alfa Romea uključuje dva simbola koji identificiraju Milano: križ, povijesni simbol glavnog grada Lombardije, i zmiju Biscione, grb plemićke obitelji Visconti i jedan od najslikovitijih gradskih simbola. Više od 60 godina (1910.–1972.) ime Milano nalazilo se u donjem dijelu logotipa. Kroz 1918. pratio ga je akronim "A.L.F.A." (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili), a zatim od 1919. za “Alfa Romeo”, grb je trebao potvrditi porijeklo proizvođača iz Milana. Tijekom godina, njegove varijacije odražavale su događaje koji su se dogodili u povijesti tvrtke i Italije. Križ općine Milano, zmija Visconti Biscione i natpis Alfa Romeo (A.L.F.A. samo do 1918.) uvijek su ostali zaštitni znakovi marke od njezina osnutka.

Novi model zvat će se Milano. Još nije pokazano kako će izgledati.
Foto: Alfa Romeo

Predstavljanje Milana Alfa Romeo će iskoristiti i za procjenu osnivanja Stellantisa 2021. Na kraju 2023. godine, gotovo tri godine nakon osnivanja Stellantisa, brojke pokazuju globalni rast od 34% u usporedbi s 2022. godinom do studenog. U tom su razdoblju postignuti važni ciljevi. Odobren je i financiran dugoročni proizvodni plan, koji je Alfa Romeo nazvao "From 0 to 0", s hrabrim ciljem prijeći s "0" elektrificiranih vozila 2021. godine na liniju s “0” emisijama 2027. godine, te ostvariti najbrži prijelaz na električnu energiju u cijelom automobilskom svijetu, s jednim novim proizvodom svake godine. Lani su svoj debi imali Tonale Hybrid i Plug-In Hybrid Q4, a ove se godine Alfa Romeo vratio u svijet „automobila izrađenih po narudžbi“, predstavljajući 33 Stradale (BEV – ICE). U 2024. stiže Milano, prvo 100% električno vozilo Alfa Romea, dok je za 2025. u planu otkrivanje prvog vozila dostupnog isključivo u 100% električnoj verziji. 2027. godine svi bi automobili marke Alfa Romeo trebali biti 100% električni. Usporedo s elektrifikacijom, Alfa Romeo podiže standarde kvalitete: u studenom 2022. godine Alfa Romeo zauzeo je prvo mjesto među premium markama u J.D. Power Sales Satisfaction Indexu, a godinu dana kasnije zauzeo je najvišu stepenicu na postolju u ukupnom poretku premium marki i treće mjesto u cijeloj industriji, prema J.D. Power U.S. Initial Quality Study (IQS).

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije