Pojavila se nova aplikacija koja se pokazala kao bolja verzija Instagrama.
Nakon što se na Instagramu promijenio algoritam te se mnogim korisnicima neke fotografije nisu prikazivale na naslovnoj stranici, korisnici su pohrlili preuzeti novu "zamjensku" aplikaciju – Vero.
U samo nekoliko dana aplikacija je postala popularna i činila se kao bolja verzija Instagrama, bez reklama. Sadržaj se prikazuje kronološki, a ima i dodatne opcije poput filmova, knjiga i slično.
No, čini se da ipak nije tako divna i krasna s obzirom na to da su korisnici, jednako brzo kako su je instalirali, pohrlili deinstalirati aplikaciju.
U prva 24 sata Vero je preuzelo više od pola milijuna korisnika samo u SAD-u. Pomama za aplikacijom nastala je kada se algoritam na Instagramu promijenio te je to razljutilo mnoge korisnike.
Ne koristi se algoritmima za odabir sadržaja, ne selektira korisnike, nema reklama i besplatna je (u početku samo za prvih milijun korisnika, ali sada i za sve ostale).
Vero se opisuje kao mreža koja dopušta da budete ono što jeste, a "Vero" na talijanskom znači "istina". Na njemu je moguće grupirati pratitelje kao bliske prijatelje, prijatelje, poznanike ili samo pratitelje.
S obzirom na to da je aplikacija relativno nova, postoje neki "bugovi" poput zamrzavanja aplikacije i problema prilikom logiranja, ali masovno deinstaliranje aplikacije nastalo je zbog drugog problema.
Vero je pokrenuo Ayman Hariri, sin bivšeg premijera Libanona Rafika Haririja. Sva pozitivna pozornost uskoro se pretvorila u negativnu kada su korisnici saznali da je osnivač "sin korumpiranog političara", a povezuje ga se i s kompanijom Saudi Oger koja je 9000 radnika ostavila bez plaće.
Iako Hariri tvrdi da je njegov otac napustio kompaniju prije tog incidenta, mnogi korisnici odlučili su deinstalirati aplikaciju te su i druge putem Twittera pozivali da učine to isto.
Novi šok slijedio je kada su pokušali obrisati svoj korisnički račun i nisu uspjeli. Naime, potrebno je kompaniji poslati zahtjev za deaktivacijom računa, što je Harir obećao da će u budućnosti olakšati, ali nije uspio smiriti ljutite korisnike.
Kao šećer na kraju, neki korisnici su shvatili da u uvjetima korištenja piše da Vero ima pravo koristiti "sav objavljeni sadržaj, uključujući i lajkove i sve ostalo što uploadate na profil bez znanja ili dozvole korisnika".
Kompanija je i tu brzo reagirala te je izbacila sporne dijelove iz uvjeta korištenja, ali to nije promijenilo njihovo mišljenje.
Fotografije koje su nas nasmijale, ali i šokirale. Najveći hit dolazi iz središta Zagreba:
Stručno nema što.