Čak 1,2 milijuna ljudi potpisalo je peticiju kojom se zahtjeva povratak starog izgleda popularne aplikacije Snapchat. Veliki broj potpisa natjerao je šefove na reakciju, no njihov odgovor zasigurno se neće svidjeti velikom broju nezadovoljnih korisnika.
Novi izgled aplikacije napravljen je kako bi se interakcija s prijateljima odvojila od brendiranog sadržaja, a korisnici se žale da je aplikaciju teško koristiti.
Veliki fokus redizajna bio je na tome da Snapchat bude 'ugodniji' za širu publiku, kako geografski tako i prema dobi. Snapchat treba više korisnika ali treba i aplikaciju održati konkurentnom s Facebookom i drugim društvenim mrežama u vlasništvu Facebooka ili će se postati idući Twitter što znači da će imati mali rast dok će izvršno vodstvo tapkati u mraku tražeći novu održivu strategiju za stvaranje dobiti, piše The Verge.
U pismu korisnicima, vodstvo Snapchata piše kako cijeni što su izdvojili toliko vremena da ih obavijeste o tome kako se osjećaju.
- U potpunosti razumijemo da je novi Snapchat za mnoge neugodan (za korištenje) - stoji u pismu u kojem objašnjavaju i kako se postavljanjem prijatelja na jedno mjesto željelo olakšati povezivanje s osobama koje korisnike najviše zanimaju.
- Nova stranica 'Prijatelji' će se prilagoditi vama i postati pametnija tijekom vremena - napisali su u pismu.
Najavili su i kako će u budućim nadogradnjama korisnicima omogućiti dodatno prilagođavanje vlastitog iskustva u aplikaciji. Pišu i kako su ovi 'novi temelji' samo početak te da će pažljivo slušati kako bi pronašli nove načine kako bi usluga bila bolja za njih.
Pogledajte i galeriju: Izašao nasljednik revolucionarnog mobitela koji je postavio nova pravila
libo me.........