Kada je jedan Britanac 2018. godine kupio hibridno vozilo nije mogao ni sanjati što će sve s njim doživjeti. Rabljeni Mercedes E300 BlueTec Hybrid proizveden je 2014. godine i on ga je vozio još četiri godine kada je došlo do kvara. U servisu su mu rekli neugodnu vijest - baterija ej došla do kraja radnog vijeka i treba ju zamijeniti. Nakon samo osam godina bila je potreba zamjena baterije čija cijena iznosi vrtoglavih 17.700 eura plus troškovi instalacije.
Problem u ovom slučaju je taj što je preostala vrijednost tog automobila bila oko 14 tisuća eura u Velikoj Britaniji. Mercedes je za Bild potvrdio tu cijenu koju su Britancu naveli u servisu i sada mu je ostala dilema popraviti automobili ili ga prodati, piše HAK revija.
No, Mercedes nije izoliran slučaj. Tesla za svoja električna vozila također često traži ogromne iznose za popravke koji su u drugim servisima znatno jeftiniji. Bild sada javlja kako bi ovaj problem uskoro mogao biti prošlost jer EU radi na jedinstvenom jamstvu za baterije u električnim automobilima i hibridima prema čijem se nacrtu predviđa da baterije ne smiju izgubiti više od 20 posto kapaciteta unutar pet godina ili 100.000 kilometara ili 30 posto kapaciteta nakon osam godina ili 160.000 kilometara. U suprotnom, svi troškovi bili bi na račun proizvođača.
VIDEO Brod Galeb na remontu u brodogradilištu Kraljevica
Jamstvo na 160.000 km? I što nakon toga? Pa ja imam auto koji je prešao 250.000 i radi ko nov. Dizel, naravno.