Fiat 500L Trekking osmišljen je kako bi se van ceste snalazio dobro kao i na gradskim ulicama. Uz robustan izgled, nudi pametan Traction Plus sistem koji olakšava kretanje grubljim terenima, a stoji manje od klasičnog 4x4 pogona.
Fiat 500L Trekking malo je više odignut od tla (14,5 cm, deset posto više od klasičnog 500L) te donosi zaštite donjeg dijela karoserije. No, bez obzira na sve to s Trekkingom se ne treba upuštati u avanture na najtežim terenima. Trekking je odličan automobil za vozače koji vole povremeno skrenuti na makadam i žele uz manju razliku u cijeni biti sigurniji na snijegu i ledu.
Ova izvedba najatraktivnija je u 500L gami, odličan vozni automobil solidne kvalitete. Bogatom opremom gotovo može parirati najskupljem Lounge paketu. Fiat 500L Trekking donosi, primjerice, CD/MP3 UConnect radio sa zaslonom osjetljivim na dodir, automatsko paljenje svjetala, senzor kiše, klimatizacijski uređaj, šest zračnih jastuka, el. podizače prozora, maglenke. Nudi i sustav prevencije sudara pri malim brzinama. Za prtljagu je na raspolaganju 400 litara, a uz stražnja sjedala može se preklopiti i suvozačevo.
Testni Trekking pokreće MultiJet dizelaš, 1,6-litreni stroj sa 105 KS, s kojim dobro surađuje precizan 6-stupanjski ručni mjenjač. Putem njega snaga se prenosi na prednje kotače. Isprobani dizelaš smatramo dobrim izborom. Nešto je bučniji pri višim okretajima, a u prosjeku nam je trošio oko pet litara. Fiat 500L 1,6 M-jet Trekking stoji 150.000 kn.
>> Veliki test jednovolumena s kragujevačkom adresom
Muhahaha " Atraktivan model za pokazivanje"...hahahaha ne bih se "pokazivao" u ovoj rugobi ni mrtav!!