ŠKODA FABIA

Atraktivnija, sportskija i prostranija 'čehinja' stigla u Hrvatsku

Škoda Fabia
Foto: Škoda
1/3
31.01.2015.
u 16:30

Početni model s benzincem sa 60 KS i solidnom opremom stoji 79.900 kuna

Treća generacija Škode Fabije stigla je u Hrvatsku po početnoj cijeni od 79.898 kuna za model sa početnim 1-litrenim trocilindarskim benzincem od 60 KS i Ambition paketom opreme. Fabija je u odnosu na prethodnicu mnogo atraktivnija, pogotovo uživo, te sportskija, ali i prostranija. Bez obzira što je duljina ostala ista (400 cm), u odnosu na prethodnicu je šira za 3 cm što je pridonjelo većem prostoru za ramena, dok je prtljažnik od 330 litara izdašan skoro kao u nekih kompakata. Niža je za 3 cm što je pridonjelo boljoj aerodinamici i ležanju na cesti pa je vrlo komapktna karoserija u vožnji dinamična, čemu je pridonijeo i odličan 1,2 TSI sa 90 KS, koji smo isprobali. Uz 5-brzinski mjenjač Fabia je s tim agregatom na granici sportskih performansi (11,0 do stotke i 185 km/h). Za zahtjevnije tu je i jači TSI sa 110 KS (9,6 S, 199 km/h).

Razlog tome je i smanjena masa za 65 kg, pa sada najlakši model ima 980 kg.

U vožnji je jednako dobra kao i VW Polo s kojim dijeli platformu. Za manje zahtjevne tu su dva athosferska trocilindarska benzinca sa 60 i 75 KS, te dva jako štedljiva dizelaša.Škoda je s Fabijom napravila veliki tehnološki iskorak. Najveća novost je MirrorLink i SmartGate tehnologija, putem koje se Fabia povezuje s pametnim telefonima. MirrorLink omogućava korištenje aplikacija s pametnog telefona (zasad samo Android) putem Fabijinog dodirnog zaslona, a SmartGate omogućava pregledavanje informacija o vožnji na zaslonu telefona.

Fabia ima i niz sigurnosnih sustava poput funkcije kočenja kad u gradskom prometu prijeti nezgoda, automatskog kočenja nakon nezgode i detekcije umora kod vozača, a šest zračnih jastuka je u seriji. Materijali, pogotovo u Style paketima opreme koji pružaju atraktivne personalizirane dodatke (dvobojna karoserija, lijepe naplatke...), su vrlo dobri. Karavanska Combi verzija u Hrvatsku stiže za nekoliko mjeseci.

>> Novi Superb agresivniji i dinamičniji no ikad prije

>> Kolekciju 2015. otvaraju novi Passat, Corsa 
i TT Coupe

Ključne riječi

Komentara 3

HR
hr76
18:10 01.02.2015.

Fabia je promašeno ime za automobil, ne znam kako to još Česi nisu shvatili. Neko atraktivnije ime bi povećalo privlačnost auta, a samim time i prodaju. Inače auto izgleda ok.

FU
Fulgencije
18:58 01.02.2015.

Nije prostranija, naprotiv. Neki dan sam otisao u Skodin salon. Imali su i novi i stari model Fabie. Visok sam 187 cm. U starom modelu mogu sjediti straga, u novom ne. Nema mjesta za glavu. Cak je i prodavac bio iznenadjen koliko vise mjesta straga ima u starom modelu. Za djecu OK...

HA
hacker
19:24 02.02.2015.

Potkrala vam se greška: nova Fabia je šira za 9 cm (sada 1,73) za razliku od starog modela (1,64). Aktualni Megane koji je veći auto na zadnjim sjedištima ima još manje mjesta nego nova Fabia!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije