Hyundai je predstavio Ioniq 9, svoj električni SUV koji dolazi i sa 7 sjedala. Zapravo, moći će se birati varijante sa šest i sedam sjedala. Novi najveći Hyundaijev model na struju impresivnih je dimenzija - dugačak je 506 cm, visok 179 cm te nudi međuosovinskim razmak od čak 313 cm. Nastao je na E-GMP platformi Hyundai grupe, koju dijeli s nedavno također predstavljenom Kijom EV9.
Platformu karakterizira ravna podnica na kojoj se lagano premještaju sjedala, pa tako u kabini može biti do 7 sjedala, a posebno je zanimljiva varijanta sa šest sjedala u kojoj ona u drugom redu mogu biti okrenuta za 180 stupnjeva u kontra smjeru. Recimo, idealno za igranje belota. Kada su dva sjedala u trećem redu preklopljena u prtljažnik stane 908 litara, a uz 7 sjedala prtljažnik nudi još uvijek vrlo solidnih 338 litara. Osim toga, verzije sa stražnjim pogonom imaju i prednji prtljažnik (frunk) od 88 litara, dok verzije s pšogonom na sve kotače zbog dodatnog motora sprijeda u prednjem prtljažniku nude 52 litre za pohranu stvari.
High-tech unutrašnjost slična je drugim Ioniq modelima, a to znači da je u kokpitu ispred vozača kontrolna ploča sa dva 12-inčna zaslona, jedan kao digitalna instrumentna ploča a drugi kao središnji infotaiment ekran. postavljena jedan do drugoga za instrumente i infotainment. Ioniq 9 je opcijski dostupan s kamerama umjesto retrovizora, što smanjuje koeficijent otpora zraka na odličnih 0,26.
U ponudi će biti tri verzije pogona, a Ioniq 9 uvijek dolazi s velikom baterijom, jednom od najvećih na tržištu kapaciteta 110,3 kWh. Maksimalna snaga punjenja jest 350 kW, a to znači da će se u idealnim uvjetima napuniti od 10 do 80 posto za svega 24 minute.
Baterija podržava i dvosmjerno punjenje (V2L) za rad ili punjenje vanjskih potrošača.
Osnova verzija Long Range sa stražnjim pogonom dolazi sa elektromotorom od 218KS. Long Range AWD uz prednji motor od 218 KS ima i elektromotor od 95 KS sprijeda za 4x4 pogon. Najsnažnija verzija AWD Performance i sprijeda i straga ima elektromotor od 218 KS. Top varijanta ubrzava do 100 km/h za 5,2 sekunde, Long Range AWD za 6,7 s, dok Long Range s mjesta do stotke stiže za 9,4 sekunde. No, početna verzija samo sa stražnjim pogonom je najučinkovitija, doseg joj je 620 km.
Hyundai Ioniq 9 u provoj polovici 2025. stiže na tržišta Južne Koreje i SAD-a, a u drugoj polovici se očekuje u Europi. Cijene još nisu poznate.