Četvrtak u 11 sati, a paviljoni Zagreb Auto Showa puni kao šipak. Za sjedanje za volan najatraktivnijih noviteta - poput Peugeota 508, VW Touarega ili Mercedes A-klase - čekalo se u dugom redu, a hostese su bez obzira na dva cjelodnevna boravka na salonu još uvijek nasmiješene i spremne informirati posjetitelje.
Što rade svi ovi ljudi, kad su ujutro na salonu, nameće se logično pitanje. A prava eksplozija posjetitelja tek je slijedila u petak popodne i za vikend, kad se Auto Show pretvorio u košnicu. Ukupno su u šest dana zabilježena 142.822 posjetitelja. Hrvati vole automobile, barem gledati ih i maštati, jer još uvijek, unatoč rastu prodaje od 27% koju vuku tvrtke i rent-a-car kuće, građani kao privatni kupci ne čine ni 30 posto tržišta. Dok građani ne počnu značajnije kupovati nove aute umjesto polovnjaka iz Njemačke, nema pravog oporavka tržišta. A atmosfera sa Zagreb Auto Showa nekako to najavljuje, nadamo se.
Na Velesajmu se imalo što vidjeti. Osim glavnih premijera i skupocjenih i premium automobila Mercedesa, Audija, Volva, BMW-a, Porschea, Lexusa i Infinitija te ekskluziva Bentleya i Lamborghinija, velik su interes probudili automobili najzanimljiviji za kupnju građana, poput modela Suzukija, Opela, Forda, Hyundaija, Renaulta, Nissana, Toyote, Peugeota i Citroena, Subarua, Mitsubishija... Iako je ovaj salon više izložbeni nego prodajni, sigurno su mnogi građani, vidjevši na jednom mjestu ukupnu ponudu, mogli suziti vlastiti izbor.
Dakako, neki su od ekskluzivnijih izloženih modela - koje se inače mora čekati i više od godinu dana - odmah prodani. Primjerice, četiri Porschea prodana su već uoči otvorenja salona za više od 6 milijuna kuna, baš kao i BMW Serije 7 za oko 2 milijuna kuna, Audi SQ7 vrijedan 1,33 milijuna kuna, kao i neki modeli Mercedesa. I motociklistički je dio bio vrlo atraktivan, a bogat paviljon prateće industrije u koji posjetitelji i poslovni partneri više dolaze namjenski mjesto je gdje su se sklapali poslovi.
– Bitni su nam stranci jer u Hrvatskoj već sve znamo. Zainteresiranih ima iz BiH, Slovenije i Srbije – rekla nam je direktorica prodaje Pro Mimata, tvrtke koja se bavi šivanjem sjedala i autotepiha.