Nakon što su već tijekom protekle 2016. godine brendovi AutoZubak i AutoZubak Neostar pokupili nagrade Customer's Friend i Qudal, kupci i korisnici njihovih usluga odlučili su pred kraj godine i da ovi brendovi pružaju najbolji omjer cijene i kvalitete.
Tako su, zahvaljujući mišljenju i iskustvu hrvatskih vozača, AutoZubak i AutoZubak Neostar osvojili Best Buy Award medalje u sljedećim kategorijama:
- AutoZubak kao lanac salona novih vozila
- AutoZubak Neostar kao lanac salona rabljenih vozila
- AutoZubak Neostar kao nezavisni lanac servisa za vozila
Riječ je o rezultatima istraživanja Best Buy Award AUTO MOTO Croatia 2016/2017 kojeg je tijekom 2016., na nacionalno reprezentativnom uzorku (N=1200) provela međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association iz Zuricha.
Best Buy nagrade za AutoZubak i Neostar dolaze kao završna potvrda da su hrvatski kupci i korisnici prepoznali ukupnu kvalitetu koju im pružaju ovi brendovi. Naime, već ranije u 2016. servis AutoZubak Neostar osvojio je najveći broj glasova hrvatskih građana u ocjenjivanju razine korisničkog iskustva (priznanje Cutsomers's friend), ali i prvo mjesto u ocjenjivanju kvalitete servisnih usluga (Qudal).
Ovi ukupni rezultati i ne čude jer se upravo u brendovima AutoZubak i AutoZubak Neostar spajaju dugogodišnja tradicija poslovanja sa suvremenim prodajno-servisnim, marketinškim i tržišnim pristupom. AutoZubak već je gotovo 4 desetljeća vodeće hrvatsko poduzeće u prodaji i održavanju motornih vozila, a tu su kvalitetu tijekom godina prepoznali nebrojeni kupci.
S druge strane, početkom 2014. godine, AutoZubak je proširio poslovanje novim projektom Neostar (servis svih marki vozila i prodaja rabljenih vozila), čime su dodatno pomaknuti kvalitativni standardi hrvatske auto-industrije.
„Iznimno nam je drago da smo i s AutoZubakom i s AutoZubak Neostarom, nakon dosadašnjih priznanja u 2016., zauzeli prvo mjesto i u istraživanju Best Buy, koje posebno cijenimo jer se radi o ocjeni onog što kupci najviše žele – kvalitetnu uslugu po fer cijeni. To nam daje potvrdu da smo zacrtali ispravnu strategiju i da to tržište prepoznaje. Možemo samo obećati da ćemo u budućnosti biti još bolji“, rekao je Dimitrije Trbović, predsjednik Uprave AutoZubaka.
Gdje su komentari, obrisani.