U Hrvatsku su stigla dva nova modela BMW Grupe, BMW X2 i Mini Countryman, koji su javnosti predstavljeni u BMW Tomić City Storeu u Zagrebu. Dva povišena modela nastala su na istoj platformi, no po svojoj se koncepciji razlikuju. Druga generacija SUV coupea BMW X2 – Bavarci tu potklasu nazivaju Sports Activity Coupé (SAC) i hvale se da je upravo X2 prvi takav model u premium kompaktnom segmentu – stigla je u još osebujnijoj i naprednijoj izvedbi, s poboljšanim sportskim osobinama. Sada je silueta coupea još naglašenija, što ga još više distancira od SUV brata BMW X1. Znatno su se povećale i dimenzije, pa je novi X2 dugačak 455,4 centimetra (+19,4 cm), dok mu je međuosovinski razmak veći za 2,2 cm i broji 269,2 cm. Za 7,4 cm je i viši (159 cm) i za 2,3 cm širi (184,5 cm). Sve to daje mnogo robusniji dojam i prostraniju unutrašnjost, uz 55 litara veći prtljažnik koji prima, ovisno o pogonskom sklopu, od 515 do 560 litara korisnog prostora.
Novost je i potpuno električna verzija iX2, a nudi širok raspon sustava za automatiziranu vožnju i parkiranje te inovativne digitalne usluge temeljene na novom BMW iDrive sustavu s funkcijom QuickSelect i BMW operativnim sustavom 9.
Ističe se prepoznatljivim dizajnom koji jasno razlikuje ovaj model od BMW-a X1. Dinamično izdužene linije, raskošna završna obrada te skladni porast u dimenzijama daju novom X2 posebnu upečatljivost. Struktura prednjeg kraja s LED prednjim svjetlima i osvijetljenim BMW Iconic Glow bubrezima dodatno naglašava sportski karakter ovog modela.
Unutrašnjost novog BMW-a X2 nudi moderan premium ambijent sa sportskim detaljima. Minimalistička ploča s instrumentima i zakrivljeni BMW Curved Display stvaraju suvremeni prostor, dok raznovrsna ponuda udobnih sjedala pruža vrhunsku mogućnost individualizacije.
U ponudi je širok spektar benzinskih i dizelskih motora, s učinkovitim 7-stupanjskim Steptronic mjenjačem kao standardnom opremom dok elektromobilnost nude dvije električne inačice. Početni model je sDrive 20i s trocilindarskim 1,5-litrenim benzincem sa 156 konjskih snaga koji stoji 45.475 eura. Početna dizelska verzija je sDrive 18d sa 150 konja koja košta 45.179 eura. BMW X2 xDrive 20d sa 150 KS i pogonom na sva četiri kotača stoji 48.463 eura. Osnovna električna izvedba je iX2 eDrive 20 uz elektromotor od 204 KS čija je cijena 47.875 eura. Za snažniji xDrive 30 s 313 KS treba izdvojiti 55.625 €. Obje električne verzije dolaze uz bateriju kapaciteta 64,8 kWh.
Treća generacija Mini Countrymana također je prostranija i, dakako, tehnički i multimedijski naprednija. Countryman je sada s dužinom od 443,3 cm (+13,6 cm) i uz međuosovinski razmak od 169,2 cm (+2,2 cm) dobio na prostranosti i postao najveći Mini u povijesti, no ipak je ostao vrlo kompaktan i okretan.
Vanjština vozila ističe se sa svojim jasno definiranim linijama, širim tragom kotača i elegantnim detaljima poput LED prednjih svjetala, dok unutrašnjost odiše modernim i toplim dizajnom, koristeći visokokvalitetne i održive materijale. Posebnost je visokokvalitetan OLED zaslon u središtu kokpita promjera 24 cm, koji pruža intuitivno korisničko iskustvo, slično pametnom telefonu. Posebnost su i Emotional MINI Experience modovi koji omogućuju personaliziranu atmosferu vožnje.
Novi Countryman dostupan je uz benzince i jednog dizelaša, potpomognute blagom hibridnom tehnologijom, i u električnoj verziji. Automatski mjenjač je standardan. Početna motorizacija jest 1,5-litreni turbobenzinac koji uz pomoć elektromotora razvija 170 KS, a cijena mu je 37.574 eura. Dvolitreni dizelaš nudi 163 KS uz cijenu od 40.772 eura. Snažniji benzinac S ALL4 s 218 KS stoji 44.408 eura, a sportska JWC verzija s benzinskih 300 KS stoji 58.288 eura. Električne verzije su dvije, Mini Countryman E s 204 KS nudi se za 42.437 eura i SE ALL4 s 313 KS za 48.750 eura. Oba modela na struju imaju neto bateriju kapaciteta 64,8 kWh.