Automobilski div BMW objavio je detalje promjene svojeg vizualnog identiteta, među kojima su najistaknutije promjene u logu.
- Takvom modernizacijom želimo se približiti mlađoj klijenteli koja je odrasla u digitalnom dobu. Stari crni prsten je uklonjen po prvi put, a novi logo simbolizira mobilnost i užitak u vožnji. Željeli smo iskoristiti ovu novu transparentnu verziju da pozovemo naše mušterije, sada više nego ikada, da postanu dio svijeta BMW-a - rekao je Jens Thiemer, viši potpredsjednik u BMW-u.
- Novi logo i brend simboliziraju važnost i relevantnost za mobilnost i užitak vožnje u budućnosti - smatra Thiemer.
Novi BMW-ov logotip zadržao je isti oblik, ali njegov dizajn ima novi pristup. Sredina još uvijek ima plavu i bijelu boju bavarske države, dok je maknut crni krug. Promjene je doživio i font, a vanjski prsten sada ima ravan dizajn u bijeloj boji, dok neki gradijenti popunjavaju ostatak logotipa.
BWM najavio je modernizaciju logotipa M odjela, kao i električne verzije s logotipom “i”.
Automobilski div poznat je po tome što mijenja svoj vizualni identitet sa svakom novom generacijom mušterija.
Odmah bih kupio 02 model, da se još proizvodi.