Pojačanje

Honda hrvatskim kupcima ponudila hibridni CR-V za 260.690 kuna

Honda CR-V
Foto: Honda
1/8
07.03.2019.
u 12:49

Hibridni CR-V nema klasičnu ručicu mjenjača nego tipke p, r, n i d. EV i Sport mod vozač može zasebno uključiti. Novitet donosi i tipke za usporavanje na kolu upravljača, kojima se povećava ili smanjuje usporavanje zbog bolje regeneracije energije

Honda je hrvatskim kupcima ponudila hibridnu izvedbu SUV modela CR-V, čija je nova generacija lani stigla na tržište. Novi CR-V nudi robustan izgled, najprostraniju kabinu u klasi, odlično podvozje, uzornu ergononiju. U odnosu na prethodnika, vanjske su dimenzije ostale iste, uz veći razmak među osovinama, što je donijelo više prostora u interijeru. Pogon je na prednje ili na sva četiri kotača, a dosad se izbor svodio na 1,5 VTEC turboagregat sa 193 i 173 KS, ručni mjenjač sa 6 brzina ili automatik, pet ili sedam sjedala.

CR-V Hybrid označio je dolazak i-MMD sustava u Europu. Čine ga 2,0-litreni motor s Atkinsonovim ciklusom, dva elektromotora (jedan za regeneraciju struje, drugi za pogon), litij-ionske baterije, blokada mjenjača, centralna elektronska jedinica. Sustav sam bira između tri raspoloživa načina rada: samo na struju, kombinacija benzinskog i elektromotora i samo na benzin. U gradskoj vožnji pri brzini do 40 km/h čak 82 posto vremena pogon bi trebao biti električan. Izvan grada, pri 40-80 km/h, 49 posto pogona odnosilo bi se na električni, a 32 posto na hibridni. Benzinski motor u ovaj hibridni brak unosi 145 KS i 175 Nm, a sustav ukupno raspolaže sa 184 KS, uz 315 Nm okretnog momenta. U prosjeku troši 5,3 odnosno 5,5 litara (4x4) goriva na 100 km.

Honda CR-V
1/8

Hibridni CR-V nema klasičnu ručicu mjenjača nego tipke p, r, n i d. EV i Sport mod vozač može zasebno uključiti. Novitet donosi i tipke za usporavanje na kolu upravljača, kojima se povećava ili smanjuje usporavanje zbog bolje regeneracije energije. Ovisno o uvjetima na cesti može se usporavati i ovim tipkama, ne mora se kočnicom. Primjerice, tipke na volanu praktične su pri laganom prilaženju raskrižju ili na nizbrdici. CR-V Hybrid donosi najnaprednije sigurnosne tehnologije. Honda Sensing sustav serijski stiže već od početne razine opremljenosti, vidi i vozila i pješake, drži vozilo u svom traku, prepoznaje znakove i prilagođava im brzinu... Hibridni CR-V proizvodi se u Japanu, a stoji 260.690 kuna za inačicu 2,0 i-VTEC Hybrid 2WD Comfort.

Pogledajte i video novog Rimca u Ženevi:

Ključne riječi

Komentara 2

Avatar Olujni
Olujni
21:35 07.03.2019.

Koliko se može dobiti za hibrid poticaja od EU(namjerno ne pišem od Vlade HR)!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije