Puštanjem beta verzije društvene mreže Google Plus u javnosti su se pojavila dva potpuno različita stajališta korisnika. Dok su neki predviđali brzi neuspjeh kao u slučaju drugih pokušaja internetskog diva da uđe u tržište društvenih mreža, drugi su hvalili Google+ na sva usta i već predviđali kraj trenutačno najveće društvene mreže – Facebooka. Ali vjerojatno nijedna strana nije očekivala tako brz rast korisnika, pogotovo ako se uzme u obzir da Google Plus nije bio otvoren za sve korisnike, nego isključivo preko pozivnica.
Nakon mjesec i nekoliko dana postojanja Google Plus trenutačno ima 25 milijuna korisnika – za usporedbu, taj broj korisnika Facebook je skupio tek nakon 30 mjeseci. Zanimljivo je da broj korisnika raste unatoč tome što je Google počeo masovno brisati profile korisnika, zbog čega je bio zasut kritikama sa svih strana, ali ga ni to nije omelo u brisanju. Ipak obrisani profili su se odnosili na tvrtke i brendove, njih jednostavno Google želi prisiliti da ne koriste profil, nego već najavljene stranice za tvrtke i brendove.
Kada Google pusti najavljene stranice za tvrtke javno, tek bi tada trebala krenuti navala korisnika, pogotovu jer će se pojavom brendova povećati sama količina interakcije. Usto, zanimljivo je da u tih mjesec i nekoliko dana Google Plus nije napravio nijednu veću promjenu te nije integrirao nijedan novi servis. Iako su u najavi poznati blogerski servis Blogger i Picasa koji će doživjeti rebranding u svrhu bolje integracija s Google Plus mrežom.
Također se dosta spominje nedostatak igara pa se govori da Google već radi na aplikaciji Google Games, a kako znamo da su već dosta uložili u Zyngu, koji je trenutačno najveći proizvođač igara za društvene mreže, sigurno ćemo uskoro moći zalijevati svoje usjeve unutar planetarno popularne igre Farmville.
ponovo google kopira umjesto da predvodi. Izgubili su fokus i rezultati traženja su im sve lošiji, dok se sa druge strane igraju kao djeca. Jasno da ne mogu dostići Facebook kopirajući ga (čak i vizuelno) a 25M korisnika rezultat je bjesomučne kampanje u medijima. Kada se prašina i novotarija slegne nema šanse da se nastavi povećavati broj korisnika značajno. Kada bi se i teoretski nastavilo ovakvo početno povećanje trebalo bi 5 godina da dostignu Facebook, a dotle više i neće biti društvenih mreža pogotovo ne u ovom obliku. Tehnologija napreduje prebrzo i potrebno je pokrenuti nešto potpuno drugačije ako se želi uspjeh