LOTUS ELETRE

Da imate 118.000 eura, biste li ih dali za ovaj automobil?

Foto: Lotus
1/16
30.03.2022.
u 11:30

Upečatljiv, egzotičan, prepoznatljivih Lotusovih linija ukomponiranih u obrise snažnog SUV-a, raspolaže s električnom ergelom od 600 konja

Lotus Eletre prvi je električni hiper SUV u svijetu. Prvi je to i električni Lotusov SUV općenito, no danas, kad već gotovo svi proizvođači imaju električne modele u ponudi – pa i Lotus je 2019. predstavio električnu Eviju - ovo 'hiper SUV' snažnije odjekuje. O čemu se radi? O tome da je Eletre među rijetkim automobilima koji mogu za manje od tri sekunde iz mirovanja ubrzati do 100 km/h. Postiže maksimalnih 260 km/h. Iz Lotusa kažu da je Eletre prvi od njihova tri lifestyle električna noviteta koji će na tržište u narednih nekoliko godina, a dizajn mu je inspiriran upravo Evijom. Upečatljiv, egzotičan, prepoznatljivih Lotusovih linija ukomponiranih u obrise snažnog SUV-a, raspolaže s ergelom od 600 konja. Pogon je na sva četiri kotača, a baterija kapaciteta većeg od 100 kWh omogućava doseg od 600 kilometara. Svega 20 minuta treba mu da se napuni za doseg od 400 km.

Lotus se u svojih 70 godina razvoja sportskih automobila dokazao upravo na područjima upravljivosti i aerodinamike pa su to i jake strane Eletre. Osim po munjevitom ubrzanju i činjenici da Lotusova gama inače baš i ne obiluje obiteljskim modelima, Eletre je posebna i po tome jer je prvi serijski Lotus s pet vrata. Prvi je to Lotus za koji možemo reći da nije izrazito sportski. Britanski proizvođač navodi i da je to najpovezaniji Lotus ikada. S druge strane, tipičan je Lotus. Svjedoče o tome i brojni otvori koji omogućavaju strujanje zraka kroz automobil, podižući tako aerodinamiku osjetno iznad razina uobičajenih kod SUV-ova.

Nastavno na to, donosi najnapredniji paket aktivne aerodinamike ugrađen u serijski SUV bilo kojeg proizvođača. Sveobuhvatna paleta sustava pomoći vozaču obuhvaća i prvi na svijetu sustav detekcije svjetla te LIDAR tehnologiju. Gdje propisi to dozvoljavaju, Eletre je opremljena virtualnim retrovizorima. Obilata upotreba karbonskih vlakana i aluminija reducirala je masu ovog golijata. Eletre je, naime, veliki SUV – dugačak je 510,3 centimetra, 213,5 cm je širok i 163 cm visok. Čak 301,9 cm razmaka među osovinama trebalo bi osigurati obilje prostora u luksuzno uređenom interijeru. Britanski Lotus novi je Eletre razvijao globalno, a model će se proizvoditi u Kini, u Wuhanu. Prvi kupci svoj bi Lotus Eletre – za koji valja izdvojiti od 118.00 eura – trebali dobiti 2023. godine.

Komentara 3

GL
globalsolutions
20:43 12.04.2022.

u ovoj državi koja plaća nerad i lopovluk bi taj auto koštao x 2 tako da teško dok bi se za 118kEUR-a našlo kupaca

Avatar messerschmidt
messerschmidt
10:59 04.04.2022.

Gledam neki film, prolazi leteći tanjur, sve što je na struju, gasi se. I što da ja kupim auto za cijelo bogatsvo pa preleti ergela letećih tanjura?

FA
FantaOrange
18:48 03.04.2022.

Osobno ne, ali razumijem zašto neko drugi bi.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije