PRVA EKSPANZIJA

Diablo 3: Reaper of Souls krasi odličan dizajn i replay value

Diablo III: RoS
Foto: Blizzard
1/3
01.05.2014.
u 16:21

RoS igračima nudi 20-40 sati zabave, mogućnost udruženja u gilde, odnosno klanove, te poboljšani sistem komunikacije i zajedničkog igranja

Gotovo dvije godine nakon izlaska dugoočekivanog trećeg nastavka igre iz serijala Diablo, Blizzard je izdao i prvu ekspanziju. Diablo 3: Reaper of Souls izašao je 27. ožujka i u prvom tjednu prodan je u čak 2,7m primjeraka.

Priča prve ekspanzije nastavlja se na originalni storyline Diabla III u kojem igrač u ulozi glavnog lika “Nephalema” po treći puta pobjeđuje ultimativno zlo, samog Diabla. Nakon završetka originalne misije, arkanđeo Tryael zarobio je esenciju originalnih Sedam Zla u Black Soulstone. Sve polazi po zlu kada Tryael i šest pripadnika Horadrima pokušavaju trajno sakriti Soulstone u Rakkisovoj grobnici. Tamo im zasjedu postavlja arkanđeo Malthael, Arkanđeo Mudrosti, koji je nestao na kraju drugog nastavka Diabla.

Malthael ubija sve osim Tyraela kojeg zarobljuje i jednog Horadrima i otima Soulstone. Ovdje završava uvodna priča i počinje igra – na Nephalemu (igraču) je cilj osloboditi Tyraela i spriječiti Malthaela pri pokušaju uništenja cjelokupnog čovječanstva i mirenju rata između Raja i Pakla.

Osim odličnog stila pripovijedanja, Diablo III: ROS krasi i odličan dizajn, kako same grafičke komponente igre, tako i priče, odnosno strukture igre. Iako su najtvrdokorniji igrači prošli samu igru u nekoliko sati, to nije problem. Glavna odlika igara stvorenih u Blizzardu jest mogućnost ponovnog igranja – replay value. Reaper of Souls ekspanzija uvela je veliki niz promjena. Uoči izlaska Blizzard je uveo velike promjene ukinuvši aukcijsku kuću i uvodeći promjene u način distribucije oružja, oklopa, raznih trinketa i ostalih “itema”.

Foto: Blizzard

Naime, Diablo III uveo je revolucionarnu aukcijsku kuću – igrači su po prvi puta mogli kupovati i prodavati stvari pronađene, osvojene i dobivene u igri za pravi novac. Naravno, uz tu opciju, veliku zaradu ostvario je ponajprije Blizzard, koji je uzimao postotak prilikom svake transakcije novca. No, nakon gotovo dvije godine ta opcija je ukinuta i uveden je tzv. Loot 2.0 sistem. Loot 2.0 su pozdravili ponajprije igrači – veliki broj njih napokon je mogao igrati samostalno, bez potrebe za mini transakcijama i kupoprodajom same opreme u igri.

Uz promjene u samoj igri, RoS uvodi i novog lika, Crusadera. Maksimalni level dignut je na 70 (sa 60), a dodani su i novi skillovi, opcije, oprema, oružja...

Novosti u igri su uvođenje Adventure Moda, koji se otključava nakon završetka priče i novog 5. poglavlja. Igračima se time otvaraju nove opcije, nasumično generirane misije i tamnice koje mogu istraživati.

RoS igračima nudi 20-40 sati zabave, mogućnost udruženja u gilde, odnosno klanove, te poboljšani sistem komunikacije i zajedničkog igranja. I dalje je najveći nedostatak igre potreba za internet konekcijom. Naime, igra se ne može igrati u klasičnom off-line modu jer zahtjeva stalnu vezu na internet.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije