Za Astru iz Opela kažu da je to najbolji automobil koji su dosad proizveli. Svi dosad voženi primjerci ostavljali su nas u tom uvjerenju - dizajn je moderan, platforma nova, masa manja, oprema izdašna, cijena poštena - no Astra Bi-turbo taj je dojam i naglasila. Ne čudi, jer pod prednjim je poklopcem najsnažniji dizelski motor u ponudi. Živahan 1,6 CDTI s dva turbo punjača razvija 160 KS i 350 Nm, čije su blagodati vozaču na raspolaganju već od 1500 okretaja. Dušu dalo za dinamičniju vožnju!
Istovremeno s ugađanjem dinamike željnom vozaču, kompaktna je Astra potpuno usklađena s potrebama prosječne obitelji. Prostora ima dovoljno, u vožnji je udobna. Isprobani motor u radu je nešto bučniji, no ne zamjeramo mu jer to obilno kompenzira startnošću. Astru Bi-turbo može se, naravno, voziti i smireno, opušteno. Dovoljno je ostati na nižim okretajima, do 2000. No, prelaskom u ‘gornji dom’ testna Astra na cesti postaje bitno zabavnija. Ubrzava u kratkom vremenu, na pritisak papučice gasa reagira gotovo trenutačno. To se može zahvaliti upravo dvostrukom turbo punjaču, jer manja turbina radi na nižim, dok je veća ‘dežurna’ na višim okretajima.
Ručni 6-stupanjski mjenjač dobro surađuje s motorom, brz je, ali rado bismo da je malo precizniji. Tijekom testa prosječno smo trošili 6 l/100 km. Serijska oprema već početne Astre dobra je. Obuhvaća, primjerice, klima-uređaj, radio s kontrolama na upravljaču, ESP, šest zračnih jastuka, LED pozicijska svjetla, el. podizanje prednjih prozora, grijane retrovizore. Početna joj je cijena 123.000 kuna, a bogato opremljena Astra poput isprobane stoji 178.651 kuna.
Pogledajte i video o pripremi auta za zimu:
Uffff mnogo skupo auto