Tucsonu je dizajn osvježen, pogonska grupa dopunjena, a oprema obogaćena stavkama koje povećavaju razinu sigurnosti i komfora. Sprijeda se ističe novim full LED glavnim svjetlima i kaskadnom prednjom rešetkom, čime se uklopio u novi obiteljski dizajn, a branici su mu redizajnirani.
U putničkoj kabini u oči odmah upada nova horizontalna arhitektura, zahvaljujući kojoj automobil djeluje širi, prostraniji. Uzorne ergonomije, dolazi s novim sportskim sjedalima. No, promjene su bitno dublje od vizualnog ušminkavanja. Tu prvenstveno mislimo na usvajanje niza tehnoloških rješenja, od kojih su neka dosad bila viđena samo u D-SUV segmentu. Primjerice, novi Tucson ima Smart Cruise Control sa Stop&Go sustavom i novorazvijeni Surround View Monitor koji vozaču pruža pogled 360 stupnjeva oko vozila.
Obnovljeni Tucson na izbor nudi dva dizelska (2,0 s 185 KS i novorazvijeni Smartstream 1,6 od 115 i 136 KS) i dva benzinska motora od 132 i 177 konja. Svi su dorađeni kako bi bili učinkovitiji, što se posebno odnosi na 4-cilindarski 1,6 Smartstream turboagregat.
Najsnažniji u ponudi, dizelaš od 186 konja, stiže s 4x4 pogonom, a može biti uparen sa 6-stupanjskim ručnim ili novorazvijenim 8-brzinskim automatskim mjenjačem. Slabiji dizelaši dolaze s prednjim pogonom i ručnim mjenjačem, kao i slabiji benzinac. Za snažnije motore još se nudi opcija 7-stupanjskog automatika s dvostrukom spojkom. Njega se, kao i 4x4 pogon, može birati i uz jači benzinski motor.
Tucson će se kasnije nuditi i s mekim dizelskim hibridnim pogonom koji smanjuje emisije CO2 upotrebom elektromotora tijekom ubrzavanja, kada koristi starter s dodatnom 48-voltnom baterijom. Hibridna opcija u početku će podrazumijevati 2,0-litreni dizelski motor. Od proljeća 2019. godine 48V hibridna tehnologija bit će dostupna i uz Smartstream 1,6-litreni dizelski motor.
Tucson je Hyundaijev najprodavaniji model, a najnovije izmjene trebale bi mu omogućiti da to ostane i dalje. Dizajniran je u Europi, a u Europi se i proizvodi. Na hrvatskom se tržištu Hyundai Tucson u novom ruhu očekuje u jesen, a cijene mu još nisu poznate.
Ni u čemu nije ljepši oo staroga, čak su mu upropastili zadnji kraj vraćanjam skoro istih štop svjetala kao i u prastarog modela IX35. Razočaran sam, čekao sam novi model misleći da će biti atraktivniji i sad ne znam što bih, stari model mi je ljepši i atraktivniji ali je eto stari model i odmah gubi na vrijednosti,a novi mi je bez veze ali je eto novi, pa ću očito odustati od Tucsona! Šteta, dizajneri su im se očito napili na poslu i zaspali pri crtanju, posebno zadnjeg kraja! Naravno, ovo je samo moje osobno mišljenje i svi koji misle da ću sada sa njima polemizirati jer se njima novi dizajn svidja a meni ne, sigurno neću......