Kia je predstavila novu limuzinu K5, koja ukazuje na Kijine buduće dizajnerske smjernice, a ujedno će prvi put ponuditi opciju pogona na sva četiri kotača, uz standardni pogon na prednje kotače. Novitet pokreću učinkoviti benzinski motori ‘Smartstream’ s novim 8-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. U domaćoj Južnoj Koreji i u Sjevernoj Americi Kia će nuditi 1,6 T-GDI benzinski motor sa 180 KS i s tehnologijom vremenski promjenjivog otvaranja ventila.
Najsnažniju izvedbu K5 GT, koja će biti raspoloživa samo u Sjevernoj Americi, pokretat će 2,5 T-GDi turbo benzinski motor s 290 KS. U ponudi će biti i hibridni pogon. Novi K5 dolazi s boljim materijalima u kabini, visokotehnološkim pomagalima i novom šasijom. U prvoj polovici 2020. godine počet će se prodavati na većini globalnih tržišta. Zasad još nije poznato hoće li (i kada) među njima biti i Europa.
Sportska limuzina K5 nastala je kao plod suradnje Kijina tri dizajnerska centra: u SAD-u, Europi i Južnoj Koreji. Sprijeda je novi model doživio evoluciju ‘tigrovog nosa’ s LED farovima integriranim u masku. Gledajući iz profila, K5 donosi veću dozu mišićavosti i nešto Stingerovih oblina. U odnosu na prethodnika, novi K5 dva je centimetra niži (sada 144,5 cm), duži je 5 cm (490,5 cm), širi 2,5 cm (186 cm) te ima 4,5 cm duži međuosovinski razmak (285 cm). Duži, niži i širi nego prije, K5 pruža veću stabilnost i veći užitak u vožnji. Limuzina K5 donosi brojne pasivne i aktivne sigurnosne i asistencijske sustave. K5 je Kijin prvi model s daljinskim navođenjem automatskog parkiranja, koje vozačima omogućava autonomno pomicanje vozila pomoću gumba na pametnom ključu. To olakšava pomicanje vozila naprijed i natrag na uskim parkiralištima ili ako je drugo vozilo parkirano preblizu i vozač ne može sjesti u vozilo.
VIDEO Dva milijuna eura vrijedan Rimac automobil razbio se o zid: