Novi kompakt

Dvadeset godina nakon prvijenca, Focus ponovno mijenja pravila

Ford Focus
Foto: Ford
1/11
18.04.2018.
u 08:50

Najsuvremeniji i tehnički najkompetentniji Ford Focus ikad proizveden na hrvatskom se tržištu očekuje krajem godine. Cijene još nisu poznate

Dvadeset godina nakon predstavljanja prve generacije Focusa, Ford je pokazao najnovije izdanje svoga kompakta. Iz Forda naglašavaju da Focus ponovno mijenja pravila igre jer je to najinovativniji, najdinamičniji i najuzbudljiviji Ford ikad.

Razvijen od početka

Razvijen je iznova, od prve skice, a novodizajnirana proširena linija modela uključuje prvi crossover Focus Active i premium izvedbu Focus Vignale.Također, novi Focus u svoju klasu donosi novu razinu udobnosti i nove tehnologije. Prilagodljivi tempomat poboljšan je Stop & Go tehnologijom, sustavom prepoznavanja znakova ograničenja brzine i pomoći zadržavanja u traci.

Fordov sustav prilagodljivih prednjih svjetala s kamerom za osvjetljavanje kuta prati zavoje na cesti dok svjetla s mogućnošću prethodnog prilagođavanja uzorka, prvi put u industriji, prate prometne znakove.

Ford Focus
1/29

Sustav aktivne pomoći pri parkiranju sada koristi stupnjeve prijenosa, ubrzanje i kočenje te omogućuje potpuno automatizirane manevre parkiranja samo jednim pritiskom na tipku.

Fordov prvi head-up display pomaže vozačima da usredotoče pozornost na cestu. Sustav izbjegavanja sudara prvi je segment tehnologije koja pomaže vozačima da zaobiđu zaustavljena ili spora vozila kako bi se izbjegao potencijalni sudar. Iz Forda navode da je novi Focus i dalje na samom vrhu u dinamičnoj vožnji, dodatno pojačane primjenom tehnologije koja pospješuje ublažavanje udaraca od neravnina na cesti. Focus dolazi uz nove selektivne modove vožnje, izolirani stražnji ovjes za veću uglađenost i Fordovu patentiranu tehnologiju opruge.

Iskustvo putnika poboljšano je značajkama za udobnost, uključujući ugrađeni modem FordPass Connect koji omogućuje da ostanete povezani i u pokretu te novu podlogu za bežično punjenje smartphone uređaja.

Benzinci, dizelaši i automatik

Uz opciju novog 1,5-litrenog EcoBoost benzinskog motora (148 i 180 KS) dolazi optimizirana verzija Fordovog nagrađivanog 1,0 EcoBoost motora (84, 99 i 123 KS). Novi 1,5 EcoBlue (94 i 118 KS) i 2,0 EcoBlue (148 KS) dizelski motori visoko su učinkoviti, a novi inteligentni 8-stupanjski automatski prijenos mijenjanje brzina prilagođava stilu vožnje.

Novi je Focus predstavljen u hatchback verziji s pet vrata, karavan verziji i, na odabranim tržištima, u verziji s četiri vrata. Najopsežnija Focus linija obuhvaća i sportski ST-Line, te već spomenuti Vignale i prvi crossover Focus Active.

Ford Focus
1/51
Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije