Test: Opel Insignia

Elegantna i skladna poslovna kombinacija ipak može biti crvena

Opel Insignia
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/6
13.07.2018.
u 10:59

Razina opreme Innovation OPC Line odlično opremljenu limuzinu vizualno je zaokrenula prema sportskim automobilima

Crvena Opel Insignia podsjetila nas je na nekoliko stvari - da automobil može iznenađujuće dobro izgledati u boji koju na papiru za njega ne bismo izabrali, da dizelaši nisu na umoru, da limuzine i dalje imaju smisla (iako su ih SUV-ovi poprilično stjerali u kut..). No, najvažnije od svega, crvena nas je Insignia podsjetila kako se taj automobil dobro vozi, posebno u OPC Line izvedbi koju prati čvrst ovjes, dinamično tvrd, ali ne toliko da bi ugrozio udobnost. Taman kako treba biti.

Agilna Insignia svojih 136 konja pri 3500 okretaja, uz 320 Nm pri 2000-2250 o/min, dobro zna iskoristiti. Dobro vuče i od nižih okretaja, a iznad 1700 o/min svaki kilometar pravi je užitak. Postiže maksimalnih 211 km/h. Upravljiva je, ugodna, tiha. Iako je riječ o ozbiljnoj poslovnoj limuzini s početnim dizelašem, isprobana Insignia naprosto mami na vožnju. U prosjeku smo se vozili s 5,9 l/100 km. Jako dobro.

Odličan dizelaš uparen je sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, a razina opreme Innovation OPC Line odlično opremljenu limuzinu vizualno je zaokrenula prema sportašima. Izvana je nekoliko detalja koji na to ukazuju - spojler, zatamnjeni rub svjetala i OPC oznaka - a dojam u kabini dopunjuju sportski grijani upravljač i aluminijske papučice. Međuosovinski razmak od 282,9 centimetara i duljina od 489,7 centimetara Insigniji su podarili prostran interijer unutar skladne karoserije, uz solidan prtljažnik od 490 l. Osnovni model stoji 198.885 kuna, a testnom je primjerku cijena 224.826 kn.

Opel Insignia
1/6
Ključne riječi

Komentara 5

MO
mo
16:59 13.07.2018.

Opel je jedno od najvećih smeća njemačke autoindustije.Nisu ni ostali daleko...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije