Facebook je u suradnji sa devet medijskih kuća pokrenuo "instant-članke" (Instant Articles), koji izdavačima omogućuju objavu članaka izravno na news feedu Facebooka za iPhone.
Mediji s kojima se Facebook povezao su The New York Times, BuzzFeed, National Geographic, NBC, The Atlantic, The Guardian, BBC News, Spiegel i Bild. Instant-članci omogućit će im dijeljenje brzih i interaktivnih članaka uz zadržavanje kontrole nad sadržajem i poslovnim modelima, rekao je Chris Cox, Facebookov direktor zadužen za proizvode.
U Facebooku tvrde da će ovaj sustav ubrzati otvaranje članaka i do deset puta u odnosu na standardne članke, i to zahvaljujući činjenici da su tekstovi pohranjeni na Facebookovu serveru. Druga pogodnost je veća interaktivnost – korisnici će, na primjer, moći zumirati fotografije visoke rezolucije naginjanjem mobilnog uređaja.
Mediji mogu prodavati i "embedati" oglase u članke i zadržati sav prihod ili dopustiti Facebooku da prodaje oglase. Facebook će izdavačima također omogućiti praćenje podataka i prometa putem comScorea i drugih analitičkih alata.
>> Ove promjene na Facebooku bi vam se mogle svidjeti
>> Facebook i u Hrvatsku doveo videopozive unutar mobilnog Messengera