Pritisak oglašivačke industrije koja je uvidjela dobrobiti oglašavanja na najpopularnijoj društvenoj mreži Facebook velik je i silno žele biti prisutni i u mobilnim aplikacijama Facebooka. A čelnici Facebooka razmišljaju o tome kako zadovoljiti sve zainteresirane skupine, oglašivače, ali i svoje korisnike koji, prema anketama, ne žele vidjeti oglase na svojim mobilnim uređajima. Ipak, upravo oglašavanje na mobitelima i tabletima Facebook vidi kao svoju novu priliku za rast. U samo četiri godine Facebook je uspio prikupiti 425 milijuna korisnika svojih mobilnih aplikacija, što je gotovo polovica njegova ukupnog broja korisnika. Izazov koji je sad pred čelnicima Facebooka jest kako ukorporirati oglase i pritom ne zapljusnuti korisnike nepotrebnim reklamama. Interes oglašivača je velik, a usto izazov je i pobijediti Google koji predvodi na ljestvici onih koji je prvak u punjenju mobilnog prostora reklama.
Prema procjenama stručnjaka, mobilna oglašivačka industrija mogla bi dosegnuti 11 milijardi dolara prihoda do 2016. godine samo u Sjedinjenim Državama, dok je u ovoj godini vrijednost tržišta bila 2,61 milijardu. Polovica vrijednosti pripada Googleu. Počevši od 1. ožujka, Facebook je počeo dopuštati da korisnici ‘lajkaju’ brendove, odnosno da njihovi prijatelji, htjeli to ili ne, dobiju poruku da je njihov prijatelj stisnuo ‘like’ ili pak komentirao neki brend, i to na mobilnim platformama.
Facebook tako može generirati više od 1,2 milijarde američkih dolara prihoda samo od mobilnog oglašavanja u prvoj godini. Ipak, korisnici se opiru takvoj strategiji. Prema istraživanju, 67 posto Amerikanaca ne želi da ih preplave oglasi na mobitelima, posebice ne oni neželjeni.